کد خبر: ۳۶۷۵۰۱
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶

یارانه فرهنگی 47 هزار تومانی برای تمامی ایرانی‌ها

رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز ثبت نام «فرهنگ‌کارت» از تاریخ 25 اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: تمامی افراد می‌توانند با ثبت نام در سایت نسبت به دریافت «فرهنگ‌کارت» اقدام کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
 سیدمرتضی موسویان گفت: متقاضیان دریافت «فرهنگ کارت» می‌توانند از روز شنبه (25 اردیبهشت) به سایت farhangcart.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام و دریافت «فرهنگ‌کارت» اقدام کنند.

وی با اشاره به ویژگی‌های «فرهنگ‌کارت» گفت: هر یک از فرهنگ‌کارت‌ها دارای 47 هزار تومان اعتبار است و قابلیت استفاده در مراکز فرهنگی، هنری، سینماها و مراکز آموزشی را دارد. همچنین دارندگان این کارت‌ها تا سقف 10 میلیون ریال تحت پوشش بیمه حوادث قرار خواهند گرفت.

موسویان ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام‌شده دارندگان «فرهنگ‌کارت» می‌توانند با تخفیف 50 درصدی از تورهای تهران‌گردی استفاده کنند. این کارت‌ها همچنین قابلیت رزرو بلیت هواپیما، اتوبوس و قطار را دارند. با هماهنگی‌های انجام‌شده با بانک ملت نیز به دارندگان «فرهنگ کارت» وام 10 میلیون تومانی با نرخ 16 درصد تعلق خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا،رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان عنوان کرد: کارت‌های متقاضیان پس از ثبت نام ظرف 2 هفته به آن‌ها تحویل داده خواهد شد.

بر اساس این گزارش، تمامی مراکز و پایانه‌هایی که قابلیت استفاده از «فرهنگ‌کارت» برای آن‌ها وجود دارد در سامانه farhangcart.ir قابل مشاهده است.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای برای خواندن دیر است...» تا ۲۵ اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برپاست. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه‌روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۶
zibafahami
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
0
0
دو هفته ک هیچ دو ماه گذشت و خبری از اومدن کارت نشد متاسفانه من از نمایشگاه آفتاب دو کارت خریدم متصدیان محترم همون موقع ثبت نامم کردندو گفتند دو هفته آینده کارت به در منزل ارسال میشود اما هنوز خبری نیست.
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
0
0
من نزدیک دوماه هست ثبت نام کردم اما هیچ خبری نشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
0
0
ما هم نمایشگاه کتاب 4 کارت خریدم ولی خبری از کارت و ... نیست
سامان هاشمی
|
United States of America
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
0
0
اینجانب بر اساس اخبار منتشره و اعلام ریاست محترم مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال در رسانه ها در تاریخ ۹۵۰۲۲۴ به همراه کلیه اعضای خانواده در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۵ جهت اخذ فرهنگ کارت با واریز مبلغ ۱۰ هزار تومان برای هر نفر ثبت نام کردم و به رغم اینکه اعلام شده بود《 پس از انجام مراحل ثبت نام فرهنگ کارت و تکمیل اطلاعات موردنیاز، نسبت به صدور کارت بانکی اعتباری فرهنگ کارت و صدور بیمه نامه رایگان و اختصاص یارانه فرهنگی، آموزشی و رفاهی اقدام و ظرف مدت ۲ هفته بسته فرهنگ کارت به نشانی مخاطب ارسال می گردد》تا کنون بسته اعلامی به نشانی بنده ارسال نشده است و فقط پیامکی به شرح زیر برای همه ی ما ارسال شده است

《با سلام
در راستای طرح ملی فرهنگ کارت، بیمه حوادث شما از تاریخ ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ لغایت ۱۳۹۶/۰۳/۲۶ با تعهد پرداخت:
فوت(ناشی از حادثه): ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
نقص عضو و از کار افتادگی ناشی از حادثه: ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
هزینه پزشکی ناشی از حادثه: ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
توسط شرکت بیمه ما (کد نمایندگی ۱۱۵۵) صادر گردید.

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۶۹۰ شرکت بیمه ما تماس حاصل فرمایید.》

بنده بعد از پیام فوق با شماره داده شده تماس گرفتم گفتند پیامک فقط جهت اطلاع بوده و بسته را پست می آورد

علیهذا خواهشمند است مقرر فرمایید در خصوص این موضوع رسیدگی و نسبت به ارسال بسته مورد نظر اقدام مقتضی معمول فرمایند
ضمنا تا حالا چون سایت فرهنگ کارت باز نمی شود دهها بار به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ( دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگوئی به شکایت و مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) همانجایی که رئیس آن برای اولین بار این موضوع را در رسانه ها مطرح کرد ایمیل زدم و تا کنون هیچ پاسخی نداده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۷
0
0
با سلام
لطفا یک تلفن جهت پیگیری اعلام نمایید.
بعد از گذشت هفت ماه هنوز خبری نشده.
با تشکر
شادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
0
0
باسلام یکسال از ثبت نام فرهنگ کارت میگذره ولی هیچ کس جوابگو نیست چند بار به وزرارت ارشاد زنگ زدم گفتند برو به سایت ولی سایتی وجود نداره؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین