کد خبر: ۳۶۷۵۱۴
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹

زیدان: ماندنم در رئال قطعی نیست

سرمربی رئال مادرید آینده‌اش در این تیم را نامعلوم عنوان کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 رئال مادرید شنبه در آخرین هفته لالیگا(سی و هشتم)، مهمان دپورتیوو لاکرونیا است. این تیم امیدوار است با پیروزی برابر دپورتیوو و لغزش بارسلونا به عنوان قهرمانی دست پیدا کند. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی در این باره گفت: خودم را درگیر این موضوع نمی‌کنم. ما باید کار خودمان را انجام دهیم. یک بازی باقی مانده و باید بهترین بازی خود را ارائه دهیم تا سه امتیاز را کسب کنیم. به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. از همه مهم تر پیروزی در بازی فرداست.

سرمربی رئال مادرید در ادامه افزود: باید با قدرت بازی را شروع کنیم. این کار سخت خواهد بود چون خارج از خانه هستیم. دپورتیوو تیم خوبی است، می‌داند چگونه فوتبال بازی کند و برابر هوادارانش می خواهد به بهترین شکل ممکن بازی کند. مثل همیشه به این موضوع فکر می کنم که کارمان سخت خواهد شد. باید در عمل تمرکز داشته باشیم. اگر از شروع تا پایان این چنین باشیم می‌توانیم بجنگیم و پیروز شویم.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس،او در مورد ادامه حضورش در این باشگاه گفت: نمی‌دانم در این تیم خواهم ماند یا نه چون هنوز جامی را فتح نکرده‌ام. از همه مهم‌تر کاری است که همه انجام می‌دهند به خصوص بازیکنان. ابهام زیادی درباره حضورم وجود دارد اما جامی کسب نکرده‌ام که به ادامه همکاری فکر کنم.

زیدان درباره وضعیت تیم اظهار کرد: هر روز می‌توانید به بهتر شدن فکر کنید اما آنها از لحاظ جسمانی در شرایط خوبی به سر می برند. آسیب دیدگان پشت سر آنها قرار دارند.

بازیکنان اتلتیکو مادرید به فینال لیگ قهرمانان همچون بازی مرگ و زندگی نگاه می‌کنند. سرمربی فرانسوی در این رابطه گفت: بازی حیاتی برای ما دیدار فردا است چون برای موضوع مهمی می‌جنگیم. پس از آن باید دیگر بازی‌های پیش روی خود را ببریم. دیدار نهایی لیگ قهرمان 50 - 50 است و اگر کسی غیر این بگوید دروغگو است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین