کد خبر: ۳۶۷۵۲۰
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳
حاشیه‌های بازی صبای قم - استقلال

از روحیه دادن افشارزاده به استقلالی‌ها تا برخورد گرم طالب‌لو و غلامپور

پیش از آغاز دیدار تیم‌های استقلال و صبای قم برخورد گرمی میان مربی دروازه‌بانان صبا با طالب لو ایجاد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 درحالی که کمتر از یک ساعت تا آغاز دیدار تیم های صبای قم و استقلال باقی مانده است، چیزی کمتر از چهار هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حاضر هستند.

- منصور پورحیدری به همراه بهرام افشارزاده با حضور در رختکن استقلالی ها، به آنها روحیه دادند.

- میان تماشاگران هوادار استقلال و پرسپولیس کری خوانی شدیدی ایجاد شد.

- هواداران استقلال علیه حامد لک شعار دادند و در همین زمان این دروازه بان برای تماشاگران دست تکان داد. هواداران استقلال پیش از آغاز بازی تقریبا همه بازیکنان تیم خود را مورد تشویق قرار دادند.

- بهزاد غلامپور و وحید طالب لو برخورد گرمی پیش از این دیدار با یکدیگر داشتند.

- پیش از آغاز دیدار استقلال و صبا، زمانی که بازیکنان دو تیم درحال گرم کردن بودند، امین حاج محمدی مدافع استقلال که به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب است وارد زمین شد که بخشی از هواداران استقلال به شدت او را تشویق کردند. در همین زمان برخی از هواداران استقلال از این تشویق انتقاد کردند و خطاب به حاج محمدی گفتند که تو باعث باخت ما به تراکتورسازی بودی. در همین زمان مدافع استقلال با بوسیدن پیراهنش نسبت به تشویق ها و انتقادات هواداران استقلال واکنش نشان داد.

- مهدی رحمتی، هرایر مگویان، حنیف عمران زاده، میلاد فخرالدینی، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، جابر انصاری، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، سجاد شهباززاده و بهنام برازی از ابتدا برابر صبا به میدان خواهند رفت.

به گزارش ایسنا،تیم صبای قم با ترکیب میلاد فراهانی، امیرحسین صادقی، فیلیپه ماچادو، مسعود حق‌جو، محمدامین آرام‌طبع، سامان آقازمانی، اکبر صادقی، ابوالفضل ابراهیمی، کریم اسلامی، فرید بهزادی‌کریمی و محمد قاضی در این دیدار به میدان می‌رود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین