کد خبر: ۳۶۷۵۹۴
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۳
اسکای ایتالیا:

مورینیو سرمربی منچستریونایتد شد

خبرگزاری معتبر اسکای ایتالیا اعلام کرد ژوزه مورینیو سرمربی منچستریونایتد شد و این موضوع کمتر از 48 ساعت دیگر توسط باشگاه تایید خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
بعد از جدایی مورینیو از چلسی زمزمه های حضور این مربی در تیم هایی چون رئال مادرید، پاری سن ژرمن و منچستریونایتد به گوش رسید که از این بین با توجه به اعلام تمایل مورینیو به حضور در لیگ برتر، شایعات درباره حضور مورینیو در تیم اول شهر منچستر بیش از تیم های دیگر به گوش رسید.

خبرگزاری اسکای ایتالیا اعلام کرد ژوزه مورینیو سرمربی منچستریونایتد شد و این موضوع به زودی کمتر از 48 ساعت دیگر از طرف باشگاه اعلام خواهد شد. به نوشته این خبرگزاری حضور مورینیو در منچستریونایتد قطعی شده است و این مربی به زودی کارش را در این تیم شروع خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، مورینیو بعد از بازی ستارگان جهان در مکزیک در واکنش به شکست منچستر از وستهام و احتمال سهمیه نگرفتن شیاطین سرخ عنوان کرد زمان زیادی برای حضور دوباره در لیگ قهرمانان وجود خواهد داشت.

مورینیو سومین مربی منچستریونایتد بعد از فرگوسن خواهد بود. دیوید مویس و فان خال پیش از او در این تیم موفق نبودند و تنها یک جام خیریه در زمان مویس تنها افتخاری بوده است که منچستریونایتد در این 3 سال به آن دست یافته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین