کد خبر: ۳۶۷۶۰۹
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۴

پ.ک.ک مسئول سرنگونی بالگرد ارتش ترکیه

پ.ک.ک مسئولیت سرنگونی بالگرد ارتش ترکیه را برعهده گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
 حزب کارگران کردستان در ترکیه مسئولیت سرنگونی یک فروند بالگرد نظامی ارتش ترکیه را برعهده گرفت.

شاخه نظامی حزب کارگران کردستان ترکیه (پ.ک.ک)، روز جمعه مسئولیت سرنگونی یک فروند بالگرد نظامی ترکیه را در مناطق مرزی برعهده گرفت و اعلام کرد در این عملیات شماری زیادی از نظامیان ترکیه کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمابه نقل از سومریه نیوز ؛«بختیار دوغان» سخنگوی شاخه نظامی این گروه در گفتگو با پایگاه خبری «سومریه نیوز» گفت: نیروهای مدافع خلق، شاخه نظامی حزب کارگردان کردستان، یک فروند بالگرد نظامی ترکیه را در منطقه «جلی» در نزدیکی مرز عراق و ترکیه سرنگون کردند. این بالگرد زمانی سرنگون شد که در حال حمله به مواضع پ.ک.ک در این منطقه بود.

دوغان افزود: ارتش اردوغان علیه مواضع ما در منطقه مزبور عملیات نظامی انجام داد و در درگیری هایی که روی داد، شمار زیادی از نظامیان ترکیه کشته شدند.

پیشتر، شاهدان از سرنگونی یک فروند هواپیمای ترکیه در نزدیکی مرزها خبر داده و اعلام کرده بودند که درگیری های سختی بین عناصر مسلح حزب کارگران کردستان با ارتش ترکیه در جریان است.

ستاد مشترک ارتش ترکیه نیز امروز از کشته شدن شش نظامی ترکیه و زخمی شدن هشت تن دیگر در درگیری با عناصر مسلح پ.ک.ک در جنوب شرق ترکیه خبر داده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین