کد خبر: ۳۶۷۸۰۹
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰

گل‌محمدی: پیش وجدان خودم شرمنده نیستم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: در دیدار با استقلال خوزستان 4 بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم.
آفتاب‌‌نیوز : یحیی گل‌محمدی، در مورد شکست 2 بر صفر مقابل استقلال خوزستان گفت: کاش بازی را همه می‌دیدند. تیم ذوب آهن در گرمای اهواز برای موفقیت خیلی تلاش کرد اما شرایط دست به دست هم داد تا ما برنده نشویم. با این حال چون زحمت خودمان را کشیدیم پیش وجدان خودمان شرمنده نیستیم.

وی افزود: در نیمه اول دو موقعیت خوب گلزنی را از دست دادیم. در یک موقعیت بازیکن ما حتی دروازه‌بان حریف را هم دریبل کرد اما با یک ضربه عجیب توپ ما گل نشد. در نیمه دوم هم در 20-15 دقیقه اول برتر از میزبان بودیم اما وقتی آنها روی ضربه ایستگاهی به گل رسیدند جو ورزشگاه به ضررمان شد. استقلال خوزستان روی دو ضربه ایستگاهی 2 گل زد.

گل‌محمدی در مورد اتفاقات رخ داده در پایان بازی و اینکه به سمت او اشیایی پرتاب شد، گفت: این مسائل در رسانه‌ها منعکس شده است. با این حال بهتر است که دیگر خیلی به آن نپردازیم هر چند خیلی به من توهین شد و چیزهایی به سمت من پرتاب شد.

سرمربی ذوب آهن در مورد شکست تیمش گفت: در این بازی ما 4 بازیکن اصلی خود را نداشتیم. احسان پهلوان، امیراحمد کامدار، کاوه رضایی و هاشم بیک‌زاده در این بازی غایب بودند. تصور کنید پرسپولیس بدون محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا و امید عالیشاه چه شرایطی را خواهد داشت. بهتر است منصفانه قضاوت کنیم. ما هم 4 بازیکن اصلی خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشتیم.

گل‌محمدی در مورد اینکه چرا رجب‌زاده را از ابتدا در ترکیب اصلی قرار نداد، گفت: ما درگیر سه جام بودیم و در این شرایط فشار زیادی روی بازیکنان تیم ما وارد شده است.تیم استقلال خوزستان هم جوانان پرنفس و دونده‌ای دارد با این حال بازیکنانی که در زمین حضور داشتند مقابل استقلال خوزستان کم نیاوردند. خدا شاهد است که استراتژی ما موفقیت در این بازی بود. رجب‌زاده هم در 15 دقیقه پایانی بازی کرد.

سرمربی ذوب آهن در مورد علت تعویض قاسم حدادی‌فر گفت: حدادی‌فر در بازی‌های دیگر هم تعویض شده بود. این بازیکن با تمام وجود برای ما در بازی با استقلال خوزستان بازی کرد و زحمت خود را کشید.

وی در مورد اینکه هواداران پرسپولیس بازیکنان و برانکو را بعد از از دست رفتن قهرمانی تشویق کردند اما به صفحه اینستاگرام او حمله کردند و حرف‌های ناشایستی بیان کردند، گفت: تشویق بازیکنان و مربیان پرسپولیس کار حرفه‌ای است. هواداران می‌دانند که بازیکنان و مربیان آنها تلاش خود را کردند و این تیم با تفاضل گل قهرمان نشد. اگر هم از من ناراحت هستند و فکر می‌کنند با گفتن برخی کلمات در فضای مجازی از ناراحتی‌شان کم می شود من مشکلی با این مسئله ندارم.

به گزارش فارس، گل‌محمدی در مورد اینکه او بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس هم شادی نکرد، گفت: بهتر است در این شرایط به این مسائل نپردازیم. هواداران پرسپولیس فقط بدانند که من و تیمم تمام تلاشمان را کردیم با این حال قهرمان نشدن پرسپولیس چیزی از ارزش‌های این تیم کم نمی‌کند. بهتر است کارشناسان خبره فوتبال در مورد بازی تیم ما مقابل استقلال خوزستان نظر بدهند و ببینند که ما مقابل این تیم بدون در اختیار داشتن 4 بازیکن اصلی خود چگونه بازی کردیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین