کد خبر: ۳۶۸۰۸۷
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲

کفش طلای لیگ برتر به هری کین رسید

مهاجم انگلیسی تاتنهام توانست با 25 گل زده آقای گل لیگ برتر انگلیس شناخته شود تا این مهاجم 22 ساله شانسش را برای یورو زیاد کند.
آفتاب‌‌نیوز :
در هفته آخر لیگ برتر تاتنهام که تا چند هفته پیش برای قهرمانی می جنگید با نتیجه 5 بر یک برابر نیوکاسل باخت تا سوم شود ولی با این حال هری کین مهاجم 22 ساله انگلیسی که آینده درخشانی پیش روی دارد توانست با 25 گل زده بالاتر از جیمی واردی آقای گل لیگ برتر شود تا بعد از مدت ها یک بازیکن انگلیسی به این مهم برسد.

آخرین باری که یک انگلیسی توانست آقای گل شود به سال 2000 باز می گردد که کوین فیلیپس به این مهم رسید. حالا این بازیکن که امید اول گلزنی تیم ملی انگلیس است باید چندی دیگر در رقابت های یورو 2016 برای تیم ملی کشورش به میدان برود و قطعا مهاجم اول تیم ملی انگلیس خواهد بود.

به گزارش ایسنا، هری کین فصل قبل توانست به عنوان پدیده لیگ برتر انتخاب شود عنوانی که این فصل به هم تیمی او دلی آلی رسید که همراه ریاض محرز بهترین های این فصل لیگ برتر بود.

البته هنوز یک دیدار از لیگ برتر باقی مانده است که منچستریونایتد باید برابر بورنموث به میدان برود. این دیدار به دلیل پیدا شدن شی نامفهوم بین تماشاگران از طرف پلیس و باشگاه منچستریونایتد لغو شد و هنوز زمان بازی دو تیم مشخص نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین