کد خبر: ۳۶۸۲۱۰
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹

موسی غضنفرآبادی : دلواپسم!

نماینده بم و ریگان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی مجلس از دلواپسی‌های خود گفت.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، موسی غضنفر آبادی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز ( دوشنبه) مجلس ‌ ضمن تبریک ایام شعبانیه گفت: دلواپس باشم یا نباشم، دلواپسم . وقتی فتنه 78 توسط افراد شاخص اصلاح‌طلب کلید می خورد و به انقلاب و آرمان های امام (ره) و شهدا هتک حرمت می‌شود و وقتی فتنه 88 نیز توسط اصلاح‌طلب رقم خورده و خیمه های عزای سالار و سرور شهیدان را آتش می زنند و به آرمان های انقلاب تعرض می‌شود، وقتی به اصل نظام توهین شده و دست برخی اصلاح‌طلبان در دست دشمنان نظام از جمله سلطنت طلبان قرار می گیرد و مساجد به آتش کشیده می‌شود و وقتی با اردوکشی به خیابان‌ها احقاق حق می‌شود ، آیا دلواپس نباشم؟

وی ادامه داد: وقتی با ایجاد فضاهای مبهم احساسات مردم را بی جهت علیه نیروها و حافظان انقلاب تحریک می‌کنند و وقتی نامه بدون سلام و خداحافظی تنظیم شده و به آغاز فتنه کد داده می‌شود و وقتی دختر و پسر در صفی نمایشی در نمازجمعه کذایی می ایستند و نماز جمعه را به تمسخر می گیرند و وقتی بسیجی در سطل زباله آتش زده می‌شود و وقتی چادر به زور از سر زنان این ملت برداشته می‌شود و از سوی سران اصلاحات محکومتی صورت نمی گیرد آیا نباید دلواپس بود؟

نماینده مردم بم در مجلس هم‌چنین ادعا کرد : وقتی نیرنگ و نفوذ دشمن را به وضوح می بینم ووقتی دغدغه های رهبری نسبت به موضوعات فرهنگی برطرف نشده حق دارم دلواپس باشم؟

غضنفرآبادی ضمن بیان این ادعا که به فتنه گران بها داده می‌شود، تصریح کرد: وقتی روحیه اشرافی گری در میان مسئولین گسترش پیدا کرده و مردم به خاطر گرفتاریها و بیکاریها دچار افسردگی می شوند نباید دلواپس بود؟ و وقتی تفکر خطرناک اینکه یا باید با آمریکا کنار بیاییم یا به طور دائم تحت فشارهای آمریکا باشیم، توسط برخی مسئولین رواج پیدا می‌کند که بر اساس این تفکر عقب نشینی هایی گام به گام در مقابل آمریکا ادامه پیدا خواهد کرد که تصویر آن در برجام دو و سه مشاهده می‌شود آیا نباید دلواپس بود؟

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس افزود:‌ آنان که غیرت دینی و غیرت ولایت و بصیرت عمار و مالک داشته باشند دلواپس اند و آنان که خیلی دیر از خواب غفلت بیدار می‌شوند خوش خیال اند و دل خوش.

وی هم‌چنین به برخی از اقدامات انجام شده در دوران نمایندگی خود اشاره کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۶
lمسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
5
خداحافظ موسی خدافظ موسی ......................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
5
دلواپسان خیال می کنند مردم فراموش کرده اند که دولت پاک دست آنهادر 8 سال حکومتش تیشه به ریشه اقتصاد و فرهنگ وتولید کشور زد و 800 میلیارد دلار درآمد بی سابقه نفتی را یا با ندانم کاری نابود ویا به جیب دزدان وغارتگران ریخت.
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
3
خب اینا زرنگند فوری فرار رو به جلو میکنن برای فراموش شدن خطاهایشان غافل از اینکه ملت کاملا هوشیارند اینا نمیخان قبول کنن که هش سال سکوت کردند و حتی حمایت و حالا هم دارن همه اتفاقات سال 88 رو به گردن اصلاح طلبها میاندازن و نقش خودشون رو تو اون قضیه کاملا منکر میشن ایشون بدونند که مردم نماینده بله قربان گو نمیخان نماینده شجاع میخان که در هر شرایطی از حقشون و حقیقت دفاع کنه من به همه اصولگراها میگم اگه راهشون رو عوض نکنن در سالهای اینده بطور کامل توسط مردم حذف خواهند شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
0
0
به قول آقات احمدی نژاد:
آب رو بریز همونجات که میسوزه!
حسین
|
United States of America
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
1
سلام. از همه چیز گفتید ولی نگفتید دلواپس بیکاری جوانان افزایش امار طلاف واعتیاد چپاول وغارت بیت المال و.......وزندگی کردن سخت مردم عزیز که باسیلی صورتشان را سرخ نگه میدارند تا شرمنده دیگران نشوندهم هستید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
در این زمینه ها ککشون هم نمی گزه
شما خودتو ناراحت نکن
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین