کد خبر: ۳۶۸۴۳۲
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳

نیمار و رونالدو در میان برترین‌های لالیگا

مهاجم بارسلونا بیشترین دریبل و مهاجم ر‌ئال‌ ماد‌رید بیشترین شوت را در این فصل لالیگا زدند.
آفتاب‌‌نیوز : به‌ گزارش  آس، یک بار دیگر لالیگا به پایان رسید، اکنون تیم قهرمان، تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهند کرد، آنهایی که به لیگ اروپا خواهند رفت و تیم‌هایی که سقوط کردند و در فصل باید در لیگ دو بازی کنند را می‌شناسیم. می دانیم که هیچ کس به اندازه کریستیانو رونالدو شوت نزد. کسی به اندازه نیمار بازیکنان حریف را جا نگذاشت و بازیکنی به تعداد پاس‌های گل لیونل مسی و لوییس سوارس نرسید.

همچنین هیچ تیمی مانند اتلتیکومادرید در توپ‌گیری موفق نبود و تیمی به اندازه اسپانیول خطا نکرد و برای هیچ تیمی به اندازه بارسلونا، پنا‌لتی‌ به نفعش گرفته نشد.

رونالدو که نتوانست در ر‌قا‌بت با لوییس سوارس در کسب پیچیچی و کفش طلا از سد مهاجم بارسلونا عبور کند، 224 شوت زد. مسی 155 و سوارس بازیکنان بازی 137 شوت به سمت دروازه حریف زدند. این دو بازیکن که به همراه نیمار بیشترین تعداد پاس گل را دادند. مهاجم اروگوئه ای و آرژانتینی، هر یک 15 پاس گل دادند و نیمار 15 پاس داد. کروس با 12 پاس اولین بازیکن ر‌ئال‌ ماد‌رید در این فهرست است و با کوکه، بازیکن اتلتیکو رتبه چهارم را به خود اختصاص دادند. دریبل‌زنی هم بازیکنان بارسا بهتر عمل کردند. نیمار با 323 بالاتر از همه است. پس از او مسی با 262 و اوریانا 244 قرار دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین