کد خبر: ۳۶۸۴۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷

امکان ویرایش پیام‌های ارسالی در آپدیت جدید تلگرام

در نسخه جدید تلگرام قابلیتی تعبیه گردیده که به کاربران امکان می‌دهد حداکثر 2 روز پس از ارسال پیام بتوانند آن را ویرایش نمایند.
آفتاب‌‌نیوز :
نسخه جدید اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب تلگرام با افزوده شدن قابلیت ویرایش متن ارسال شده برای پلتفرم‌های اندروید، iOS، ویندوز 10 موبایل و پی‌سی منتشر گردید.

امکان ویرایش پیام‌های ارسالی در آپدیت جدید تلگرام

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت توسعه دهنده این برنامه، در نسخه جدید تلگرام قابلیتی تعبیه گردیده که به کاربران امکان می‌دهد حداکثر 2 روز پس از ارسال پیام بتوانند آن را ویرایش نمایند. ناگفته نماند که این قابلیت هم در زمان ارسال پیام در گروه و هم به شخص خاصی امکان‌پذیر است.

بدین منظور کافیست بر روی صفحات لمسی بر روی متنی که خواهان ویرایش آن هستید به صورت مدام تاچ کرده و سپس در منوی باز شده گزینه ‘Edit’ را انتخاب نمایید. در نسخه دسکتاپ نیز کاربران می‌توانند با دکمه‌های فلش بالا و پایین تعبیه شده بر روی کیبورد، به متن مورد نظر در جهت اعمال تغییرات دلخواه دسترسی داشته باشند.

امکان ویرایش پیام‌های ارسالی در آپدیت جدید تلگرام

البته اگر از این روش برای زیر حرف زدنتان در گفتگوها قصد استفاده کردن دارید، بایستی در جریان باشید که پیام‌های ویرایش شده از طریق یک برچسب کوچک ‘edited’ قابل‌شناسایی هستند. امکان منشن کردن افراد در گروه حتی اگر در آن گروه عضو نباشد، یافتن بات ها و امکان گفتگو در یک خط منو و اعمال الگوریتم جدیدی برای تسریع در یافتن دوستان از طریق نام کاربری از دیگر قابلیت‌های نسخه جدید پیام‌رسان تلگرام محسوب می‌شود.

منبع: فارنت
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
0
ایول..خیلی خوب شده...ممنون که اطلاع رسانی کردید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین