کد خبر: ۳۶۸۵۱۱
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴

تالار شیشه ای سبز پوش شد

در معاملات امروز بازار سرمایه تعداد یک هزار و 5 سهم اوراق بهادار به ارزش 2 میلیارد و 303 میلیون و 549 هزار ریال در بیش از 72 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.
آفتاب‌‌نیوز : شاخص بورس و اوراق بهادار تهران، با  ادامه روند مثبت خود از روز گذشته امروز 312 واحد رشد کرد و به کانال 76 هزار واحدی رسید.
 
به گزارش میزان، این در حالی است که در معاملات امروز بازار سرمایه تعداد یک هزار و 5 سهم اوراق بهادار به ارزش 2 میلیارد و 303 میلیون و 549 هزار ریال در بیش از 72 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.  
 
در معاملات امروز شاخص قيمت (وزنی-ارزشی) با رشد 117 واحدی، شاخص کل (هم وزن) با رشد 91 واحدی، شاخص قیمت (هم وزن) با رشد 75 واحدی، شاخص آزاد شناور با رشد 330 واحدی، شاخص بازار اول با رشد 310 واحدی، شاخص بازار دوم با رشد 139 واحدی به کار خود پایان دادند.  
 
این در حالی است که نمادهای پر بیننده معاملات امروز در گروه بانکی‌ها بانک ملت با رشد و بانک صادرات ایران با روند منفی، در گروه خودرویی‌ها ایران، ایران خودرو دیزل، سایپا دیزل با روند منفی، سرمایه گذاری رنا و پالایش نفت تهران با روند مثبت به کار خود پایان دادند.  
 
معاملات بازار فرا بورس:  
 
شاخص کل بازار فرا بورس با رشد بیش از 3 واحدی به ارتفاع 804 واحدی رسید.  
 
در معاملات امروز بازار فرا بورس تعداد 341 هزار و 518 سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد و 624 میلیون و 864 هزار ریال در بیش از 40 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.  
 
گفتنی است نمادهای پر بیننده معاملات بازار فرا بورس در گروه بانکی‌ها شامل بانک دی با کاهش و بانک حکمت ایرانیان بدون تغییر بعلاوه پالایش نفت لاوان، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، س. توسعه و عمران استان کرمان سرمایه گذری مسکن تهران با رشد در معاملات امروز ظاهر شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین