کد خبر: ۳۶۸۶۵۳
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹

قاتل مرد طلافروش در ملأعام قصاص شد

عامل قتل صاحب طلافروشی «نگار» در مشهد بعد از گذشت هفت ماه در محل جنایت قصاص شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 رسیدگی به این پرونده از ساعت ١٠:٤٦ دقیقه ششم آبان سال گذشته هم‌زمان با دستبرد سارقان به طلافروشی نگار در٣٠ متری طلاب مشهد در دستور کار پلیس قرار گرفت. با حضور مأموران مشخص شد طلافروش ٣٤ساله به نام مجید به علت اصابت چاقو به سینه‌اش جانش را از دست داده است.

بررسی فیلم‌های دوربین‌های مداربسته طلافروشی نشان می‌داد ساعت ٩:٤٠ دقیقه دو مرد جوان که به صورتشان ماسک آلودگی هوا زده بودند، وارد مغازه شدند و از فروشنده خواستند یک حلقه انگشتر را به آنها نشان دهد. متهمان سپس با این بهانه که می‌خواهند انگشتر را به یکی از اقوام خود نشان دهند، از آن عکس گرفتند و از مغازه بیرون رفتند. آنها شش دقیقه بعد دوباره وارد جواهرفروشی شدند. در همین هنگام مردی غریبه نیز برای فروش یک قطعه طلا به مغازه رفت اما چون فاکتور همراه نداشت. مجید از خرید امتناع کرد و سپس به دو مرد نقابدار گفت این روزها سرقت زیاد شده است و باید مراقب بود.

دو متهم پس از نیم ساعت از زیر کاپشن خود دو اسلحه کلت وینچستر بیرون آوردند و از مرد طلافروش خواستند تا روی زمین بخوابد، اما مجید به مقاومت پرداخت که یکی از سارقان با چاقو او را مجروح کرد بعد از اینکه صاحب طلافروشی روی زمین افتاد سارقان با سرقت دو کیلوگرم طلا با خودرو پراید از محل متواری شدند. 

٤٨ ساعت بعد از این سرقت دو متهم پرونده به نام‌های حامد و علیرضا دستگیر شدند و صحنه قتل را بازسازی کردند. آنها در تشریح ماجرا گفتند: «می‌دانستیم محل خلوت است و به‌راحتی می‌توانیم به طلافروشی دستبرد بزنیم. وقتی مرد طلافروش مغازه‌اش را باز کرد به بهانه خرید طلا به مغازه رفتیم و انگشتری را انتخاب کردیم و از آن عکس گرفتیم. به بهانه اینکه می‌خواهیم عکس را برای بستگان خود ارسال کنیم، نیم‌ساعتی در مغازه ماندیم تا فرصت مناسب پیش آمد و نقشه را اجرا کردیم». متهم ردیف اول اضافه کرد: «مرد طلافروش مقاومت کرد و مجبور شدیم او را مجروح و فرار کنیم. بعد هم متوجه شدیم او جانش را از دست داده است».

به گزارش شرق، پس از تکمیل تحقیقات اولیه با دستور رئیس کل دادگستری استان خراسان‌رضوی، شعبه ‌ویژه‌ای برای رسیدگی به این پرونده تشکیل و دو متهم محاکمه شدند. پس از محاکمه، حامد عامل جنایت به قصاص محکوم شد.  سرانجام صبح ديروز با حضور اولیای دم و مردم حکم قصاص عامل جنایت در طلافروشی نگار اجرا شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین