کد خبر: ۳۶۸۶۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰

وزبر نفت احمدی‌نژاد، آمارهای ساختگی می‌دهد

روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی به نطق میرکاظمی عضو فراکسیون پایداری در مجلس نهم و وزیر اسبق نفت در دولت احمدی نژاد پرداخته است.
آفتاب‌‌نیوز :
این روزنامه نوشته است:برای کسی که در منصب وزارت نفت دولت قبل مسئولیت داشته است، ارائه آمار و ارقام ساختگی، مضحک می‌باشد، چرا از عملکرد خودش و آن دولت فخیمه نمی‌گوید که طی 8 سال بیش از 700 میلیارد دلار نفت فروختند و آخر مشخص نکردند سرنوشت آن درآمد نجومی به کجا رسید.

آقای محترمی که از ضرورت عذرخواهی از مردم و خودداری از روحیه طلبکاری سخن می‌گوئید: آیا مسئولین دولت‌های نهم و دهم که شما هم یکی از مهم‌ترین آنان بودید، بابت خسارات بزرگی که در همه عرصه‌های اقتصادی- فرهنگی و سیاسی به مردم و نظام وارد کردید، حتی کلمه‌ای در عذرخواهی برزبان آوردید؟ از نهادینه‌کردن فساد و اختلاس‌های چندهزار میلیاردی که معاون اول رئیس جمهورتان را راهی زندان کرد، شرمنده نیستید و خود را مقصر و مسئول نمی‌دانید؟ برجام را مصیبت می‌دانید و اینکه پولی در خزانه دولت نگذاشته‌اید که یارانه مردم پرداخت شود را مصیبت بزرگتر؟! الحق که روحیه طلبکاری را اینگونه باید شناخت. روحیه جریان خاصی که با این کارنامه مشعشع! باز هم داعیه بازگشت به صحنه و حکومت بر مردم را دارد. غافل از آنکه مردم دیگر فریب نخواهند خورد و همین که رای داده‌اند تا شما و امثال شما در مجلس آینده جایی نداشته باشید، روشن‌ترین گواه این مدعا است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
مجید
|
United States of America
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
0
0
فرق انسان جاهل و دیوانه همین هست. دیوانه عقل درستی ندارد و چیزی را توجیه نمی کند و کار را انجام میدهد. جاهل کسیست که می فهمد و دیگران را با همان چوب میزند ولی خداوند از لحاظ فکری کورش کرده که حق را ببیند و در جهل مرکب مانده است.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین