کد خبر: ۳۶۸۷۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶

مهر و موم 3 عطاری در شهرهای رودهن و آبسرد+ تصاویر

مسؤول بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند گفت: در بازرسی‌های انجام شده در شهرهای آبسرد و رودهن، سه عطاری متخلف مهر و موم شد.
آفتاب‌‌نیوز :
علی یزدان‌پرست امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به گشت مشترکی که با محوریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند در عطاری‌های شهرهای آبسرد و رودهن انجام شد، اظهار کرد: با عنایت به مصوبات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان دماوند و اجرای مداوم و مستمر بازرسی‌ها و در ادامه اجرای طرح مبارزه با فروش اقلام دارویی در مکان‌های فاقد مجوز و توزیع آن در واحدهای صنفی، بازرسی‌هایی در عطاری‌های شهرهای رودهن و آبسرد انجام شد.

وی در خصوص اقلام کشف‌شده در این بازرسی‌ها تصریح کرد: در این بازرسی‌ها، 2 هزار و 100 عدد اقلام دارویی و بهداشتی همچون قرص‌های دراگون و متادون، قرص‌ها و ژل‌های لاغری غیرمجاز، محرک‌های قوای جنسی، کرم‌های ویتامین فاقد هویت، مکمل‌ها و پودرهای حجم‌دهنده ورزشی کشف شد.

مسؤول بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند افزود: این بازرسی‌ها همچنان ادامه دارد و از خردادماه با ورود به واحدهای صنفی آرایشی و بهداشتی و با اعلام قبلی و برگزاری کلاس‌های توجیهی توسط شبکه بهداشت و درمان دماوند در زمینه عرضه اقلام آرایشی و بهداشتی فاقد برچسب فارسی‌نویس اصالت کالا تحت نظارت سازمان غذا و دارو و همچنین کد اقتصادی با متخلفان این رسته نیز برخورد می‌شود.

یزدان‌پرست اضافه کرد: در گشتی که انجام شد، سه عطاری متخلف در شهرهای آبسرد و رودهن به دلیل تخلف مهروموم شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
0
0
نارسایی کلیه ، کبد بخش مربوط به داروی گیاهی تعیین نشدن ماده موثر است چون اغلب داروها از کلیه و کبد و.... عبور میکنند، هم داروی شمیایی و هم داروی گیاهی ماده موثرشان شیمیایی پس این پنداشت تقسیم دارو به گیاهی و شیمیایی نادرست است .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین