کد خبر: ۳۶۸۷۹۷
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳

صدور کارت قرمز برای "خاوری"

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: از گشت‌های نامحسوس تنها برای اطلاع رسانی استفاده می‌شود و از این نیروها استفاده عملیاتی نخواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار حسین اشتری در جمع خبرنگاران در اردبیل، با اشاره به افزایش 15 درصدی کشفیات در حوزه مواد مخدر گفت: امیدواریم نیروی انتظامی با کمک مجموعه‌های دیگر بتواند شاهد افزایش کشفیات در این حوزه بوده و با توجه به انسدادی که در مرزها صورت گرفته بتواند در مبادی ورودی مانع کالاهای قاچاق و به خصوص مواد مخدر به کشور بشود.
صدور کارت قرمز برای

به گزارش ایسنا، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در خصوص استرداد مجرمان متواری از کشور نیز گفت: پلیس بین الملل با توجه به احکامی که از طریق قوه قضاییه صادر می شود، پیگیر استرداد مجرمان است و از جمله در زمینه استرداد خاوری نیز اقدامات اولیه صورت گرفته و کارت قرمز برای وی صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: در صورت همکاری کامل دولت مربوطه، آمادگی برای بازگرداندن خاوری به کشور و تحویل وی به مقامات قضایی وجود دارد.

اشتری گفت: با همکاری پلیس بین الملل پیگیر استرداد دیگر افرادی هستیم که در حوزه مسایل اقتصادی مرتکب مفاسدی مانند کلاهبرداری شده و از کشور خارج شدند؛ در این راستا و با تلاش‌های صورت گرفته برخی از افراد متواری به کشور بازگردانده شده و در استرداد برخی از آنها هنوز موفق نشدیم اما محل‌های آنها شناسایی شده و پیگیریها همچنان ادامه دارد.

اشتری برای شرکت در مراسم معارفه فرمانده نیروی انتظامی اردبیل به این استان سفر کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین