کد خبر: ۳۶۸۹۳۸
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲

روز ارزانی طلا و سکه/قیمت دلار در بازار+جدول

در بازار امروز پنجشنبه، طلا و سکه با کاهش قیمت همراه شده؛ به طوری که تا این لحظه از بازار، سکه بهارآزادی 10 هزار تومان کاهش یافته است.
آفتاب‌‌نیوز :
 در  بازار امروز پنجشنبه، طلا و سکه با کاهش قیمت همراه شده‌ به طوری که تا این لحظه از بازار، سکه بهار آزادی10 هزار تومان کاهش یافته روز ارزانی طلا و سکه/قیمت دلار در بازار+جدولاست. همچنین در لحظه تنظیم گزارش قیمت سکه امامی، نیم‌سکه، ربع‌سکه و سکه گرمی، به ترتیب 9 هزار تومان، دو هزار تومان، دو هزار تومان و هزار تومان نسبت به روز گذشته کاهش یافته است. 

هر گرم طلای 18 عیار نیز، با کاهش 1340 تومانی خود نسبت به روز گذشته، با قیمت 102 هزار و 980 تومان معامله می‌شود. 

روز ارزانی طلا و سکه/قیمت دلار در بازار+جدول

دلار آمریکا 3 هزار و 443 تومان

به گزارش اقتصادنیوز، در بازار امروز(پنجشنبه)، نرخ دلار آمریکا معادل سه هزار و 443 تومان گزارش شده که نسبت به روز گذشته سه تومان افزایش یافته، همچنین پوند انگلیس و درهم امارات به ترتیب با قیمت‌های پنج هزار و 10 تومان و 941 تومان به فروش می‌رسند که نسبت به روز گذشته 23 و دو تومان افزایش قیمت داشته‌اند.

این در حالی است که یورو اروپا با شش تومان کاهش قیمت معادل سه هزار و 888 تومان معامله می‌شود. همچنین دلار کانادا و استرالیا به ترتیب با 10 و 17 تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته به فروش می‌رسند. فرانک سوئیس نیز با 13 تومان کاهش قیمت معادل سه هزار و 527 تومان معامله می‌شود.

نرخ کرون سوئد، دانمارک و نروژ نیز در آخرین روز از هفته به ترتیب یک، سه و دو تومان کاهش یافته است. لیر ترکیه و یوان چین نیز در این لحظه به ترتیب 9 و سه تومان کاهش قیمت داشته‌اند. رینگیت مالزی و بات تایلند هم به ترتیب سه و یک تومان افت قیمت داشته‌اند.

این در حالی است که سایر ارزها با همان قیمت‌های روز گذشته به فروش می‌رسند.

روز ارزانی طلا و سکه/قیمت دلار در بازار+جدول



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین