کد خبر: ۳۶۸۹۸۱
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷
وزیر کشور اعلام کرد

آمادگی وزارت کشور برای واگذاری طرح‌های اقتصادمقاومتی به بسیج

وزیر کشور گفت: امروز اعلام می‌کنیم در سه استان لرستان، کرمان و آذربایجان شرقی آمادگی داریم طرح‌های اقتصاد مقاومتی را به بسیج واگذار کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :
 عبدالرضا رحمانی‌فضلی دقایقی پیش در یادواره سردار شهید قاسم مدحنی و 10 هزار شهید بسیج عشایری کشور که با حضور سردار محمدرضا نقدی و جمعی از مسؤولان کشوری و استانی در حال برگزاری است، اظهار داشت: امروز توفیقی شده که بدون دعوت، در این مراسم باشکوه و نورانی حضور یابم.

وی با اشاره به اینکه همیشه باید خداوند را شاکر باشیم که راه ائمه اطهار و شهدا را ادامه دهیم و امیدواریم با پیروی از ولی‌فقیه، توفیق این را داشته باشیم در این مسیر قدمی را برداریم، زیرا علاوه بر ملت‌های ایران، کشورهای اسلامی، تنها مرجع و امید آنها ایران اسلامی است.

رحمانی‌فضلی با اشاره به اینکه باید شکوفایی انقلاب اسلامی ایران را قدر بدانیم و این شکوفایی چیزی نیست جز جانفشانی شهدای عزیز ما که جان خود را فدای انقلاب کردند، تصریح کرد: باید از خانواده‌های معظم شهدا که توانسته‌اند نام این عزیزان را زنده نگه دارند، تقدیر کرد.

رحمانی‌فضلی با بیان اینکه شهید برای ما معیار و ذکر است، عنوان کرد: شهید برای ما فصل است بین حق و باطل، درستی و نادرستی؛ از این رو باید گفت شهید برای ما وصل است به امامت و ولایت که باید قدر شهدای خود را بدانیم.

وزیر کشور عنوان کرد: شهید برای ما نور، صراط و ... است و ما همه امروز جمع شده‌ایم برای گرامیداشت یادو خاطره شهدای بسیج عشایری را گرامی بداریم.

وی با بیان اینکه برگزاری این یادواره، بیعت مجددی است که ما اعلام کنیم از اسلام دست‌بردار نیستیم و با دشمنان اسلام در هر موقعیت و هر قدرتی کنار نمی‌آییم عنوان کرد: یکی دیگر از پیام این یادواره این است که ما پیوند ناگسستنی خود را با ولی فقیه‌مان داریم و دست از ذکر خداوند و ذکر خوبی‌ها برنمی‌داریم.

وزیر کشور با اشاره به اینکه امروز برای اجرای یکی از فرمان‌های مهم مقام معظم رهبری به لرستان سفر کرده‌ام، گفت: امروز با سفر به این استان آمده‌ام تا یکی از فرمان‌های مقام معظم رهبری که آن را به عنوان یک جهاد و موضوع مهم ترسیم کرده‌اند، که همان اقتصاد مقاومتی است، به مردم لرستان ابلاغ کنم، تا بتوانیم در این زمینه تلاشی برای استان انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه ما با اقتصاد نفتی و وابسته نمی‌توانیم استقلال‌مان را حفظ کنیم عنوان کرد: امروز نقطه ضعف کشور ما اقتصاد وابستگی ما است و باید نشان دهیم هم‌چنان که در دوران دفاع مقدس نشان داده‌ایم که یاوران همیشگی خوبی برای امام و ملت بوده‌ایم، امروز ثابت کنیم که یاوران خوبی برای مقام معظم رهبری و ملت ایران هستیم.

وزیر کشور گفت: بحث اقتصاد مقاومتی در تمام کشور در حال انجام است و 3 استان لرستان، کرمان و آذربایجان شرقی به عنوان الگوی این اقتصاد مقاومتی انتخاب شدند که بنده نیز مسؤول این 3 استان هستم.

وی افزود: امروز نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی الگوهای اسلامی را در استان لرستان برگزار می‌کنیم و دست خود را به طرف مردم، بسیج، شهدا و خانواده‌های شهدا برای یاری دادن ما در این عرصه دراز می‌کنیم.

به گزارش فارس،رحمانی‌فضلی عنوان کرد: امروز اعلام می‌کنیم که در سه استان لرستان، کرمان و آذربایجان شرقی آمادگی داریم که طرح‌های اقتصاد مقاومتی را به بسیج واگذار کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین