کد خبر: ۳۶۹۰۶۳
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷

کاسیاس بدترین دروازه‌بان پورتو در 15 سال اخیر

ایکر کاسیاس با دریافت 28 گل در 32 دیدار بدترین دروازه‌بان تاریخ پورتو در 15 سال اخیر شناخته شد.
آفتاب‌‌نیوز :
وقتی پورتو در پنجره نقل و انتقالات قبلی توانست ایکر کاسیاس را از رئال مادرید به خدمت بگیرد، همه گمان می‌کردند که با حضور کاسیاس، پورتو در بین تیم‌های مدعی در اروپا حضور داشته باشد و این دروازه‌بان بتواند به خوبی در این تیم به انجام وظیفه بپردازد. با این حال شرایط برای کاسیاس در پورتو خوب پیش نرفت و او یکی از ضعیف‌ترین فصول خود را سپری کرد. عملکردی که باعث خواهد شد، داوید دخیا در یورو 2016 سکان‌دار دروازه تیم قهرمان دو دوره قبل یورو شود.

اسطوره دروازه‌بانی رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا بیش از 100 بازی ملی در کارنامه خود دارد. او درد این فصل همراه پورتو نمایش ضعیفی از خود نشان داد و در 32 دیدار 28 بار دروازه خود را باز شده دید. این بیشترین گل خورده پورتو در یک فصل در 15 سال اخیر بوده که کاسیاس را در زمره ضعیف‌ترین دروازه‌بانان تاریخ این تیم پرتغالی قرار داده است. این باعث شد تا بنفیکا قهرمانی خود را در لیگ پرتغال تکرار کند و پورتو از رسیدن به قهرمانی بازبماند. این تیم در لیگ اروپا نیز نمایش ضعیفی داشت و از رقابت‌ها کنار رفت و باعث شد لوپتگی سرمربی تیم از کار برکنار شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از آبولا، ایکر کاسیاس که دوست داشت در رئال مادرید بازنشته شود، جایگاه اصلی خود را در این تیم از دست داده و قبلا اعلام کرده است بعد از یورو 2016 از تیم ملی نیز خداحافظی خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین