کد خبر: ۳۶۹۰۸۹
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱

بررسی علت وقوع آتش‌سوزی خیابان لاهور اصفهان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان گفت: شب گذشته آتش‌سوزی بزرگی در خیابان لاهور اصفهان رخ داد که با مدیریت و فرماندهی این آتش‌سوزی مهار شد و تلفات جانی در بر نداشت.
آفتاب‌‌نیوز :
بهزاد بزرگزاد در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به وقوع آتش‌سوزی شب گذشته خیابان لاهور اظهار داشت: شب گذشته آتش‌سوزی بزرگی در خیابان لاهور اصفهان رخ داد که با مدیریت و فرماندهی این آتش‌سوزی مهار شد. این آتش سوزی تلفات جانی در بر نداشت و علت وقوع حادثه همچنان در حال بررسی است.

وی افزود: ارتفاع این آتش‌سوزی بین 10 الی 15 متر بود و حتی به 20 متر هم رسید اما با ایجاد 2 حلقه در محل، کنترل شد. حلقه نخست برای مراقبت از شعله بود تا به سایر منازل منتقل نشود و رینگ دوم منازلی که در اطراف خانه مذکور بودند در نقاط شمالی، شرقی، غربی و جنوبی وقوع تخلیه اضطراری شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان بیان کرد: با توجه به اینکه ممکن بود گاز در فاضلاب نشت کرده و به سایر منازل منتقل شود تمامی منازل بررسی شد.

وی تصریح کرد: علت وقوع حادثه را گمانه‌زنی نمی‌کنیم تا بررسی‌های علمی مشخص شود اما شدت شعله به‌قدری بود می‌توانست محله را به آتش بکشد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین