کد خبر: ۳۶۹۱۲۲
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸

خوشحالی فابرگاس از تمدید قرارداد جان تری

هافبک چلسی از تمدید قرارداد جان تری با این تیم ابراز خوشحالی و عنوان کرد امروزه بازیکنان کمی می‌توانند تنها در یک تیم بازی کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا و به نقل از اکسپرس، جان تری که گفته می شد فصل آخر حضور در چلسی را سپری می‌کند، در حالی که قرارداد مالی اش با چلسی به یک چهارم کاهش پیدا کرد، تصمیم گرفت تا در چلسی بماند و به خواسته هواداران گوش دهد. به این ترتیب جان تری حداقل یک فصل دیگر برای آبی های لندن به میدان خواهد رفت.

سسک فابرگاس در این مورد گفت: امروزه بازیکنان کمی هستند که بتوانند مثل تری، فوتبال خود را از یک تیم شروع کنند و تا پایان در یک تیم باقی بمانند. این در حالی است که در دنیای حرفه ای، هر روز انتظارت جدیدی رخ می‌دهد و با این شرایط خیلی سخت است تا بتوانید فوتبال خود را در یک تیم ادامه دهید. تری برای چلسی زحمت زیادی کشیده است و دوران خوبی را در این تیم داشته و جام های زیادی را کسب کرده است. حضور در کنار این بازیکن با تجربه خیلی به شما کمک می کند تا در همه زمینه ها از تجربیات او استفاده کنید و بهتر شوید. به نظر من این خبر خوبی بود که تری را سال بعد هم در جمع خودمان داریم.

سسک فابرگاس که در مقاطع زیادی از فصل نتوانست بازی‌های خوب خود در فصل گذشته را تکرار کند. قبل از شروع یورو 2016 از تعطیلی باشگاهی استفاده کرد و برای گذراندن تعطیلات کوتاه مدت راهی اسپانیا شده است. او به احتمال زیاد در یورو 2016 جزو نفرات اصلی تیم ویسنته دل بوسکه در این رقابت‌ها خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین