کد خبر: ۳۶۹۲۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶

علیرضا حقیقی 6 تایی شد/بنفیکا قهرمان شد

در شبى که حقیقى با حضور در فینالى اروپایى درون دروازه تیمش تاریخ ساز شد، بنفیکا با ٦ گل جام قهرمانى را از آن خود کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
ماریتیمو که در لیگ پرتغال نتوانسته بود نتایج خوبى کسب کند، با حضور در فینال جام حدفى امیدوار بود مانع از کسب دومین جام بنفیکا در این فصل شود اما علیرضا حقیقى و شاگردانش نتوانستند مقابل این تیم جدال پایاپایى داشته باشند و در نهایت با شش گل مغلوب شدند.

به گزارش آفتاب به نقل از آنا، حقیقى در این بازى علیرغم مهار چند فرصت حریف با توجه به بازى از هم گسیخته بازیکنان بعد از عقب افتادن از حریف و در نهایت ضدحملات بنفیکایى ها شش بار تسلیم شد.

علیرضا حقیقی 6 تایی شد/بنفیکا قهرمان شد

شرح گل‌ها:

ماریتیمو ٠ بنفیکا ١ : (دقیقه ١٢، جوناس): بنفیکا که از همان ابتدا فشار زیادى روى دروازه ماریتیمو آورده بود در این لحظه توانست توانست توسط جوناس به گل اول بازى دست یابد.

ماریتیمو ٠ بنفیکا ٢: شاگردان نلو وینگادا که در شوک گل اول خود به سر میبردند با بى تجربگى خود در فاصله ٦ دقیقه گل دوم را نیز دریافت کردند و اینبار میتروگلو بنفیکا را به گل دوم رساند.

ماریتیمو ٠ بنفیکا ٣: (دقیقه ٣٨، میترگلو): مهاجم بنفیکا با به ثمر رساندن دومین گل خود و سومین گل تیمش، سرود قهرمانى را پیش از پایان بازى براى تیمش نواخت و ضربه اش دور از دستان حقیقى به تور دروازه چسبید.

ماریتیمو ١ بنفیکا ٣: ( دقیقه ٢+٤٥، دیه گو): مهار حقیقى و متعاقب آن پی ریزى ضدحمله براى تیمش اینبار با همکارى خوب خط هجومى این تیم در ثانیه هاى پایانى بازى، یک گل براى ماریتیمو به همراه داشت و دیه گو با ضربه دیدنى اینبار ادرسون را تسلیم کرد.

ماریتیمو ١ بنفیکا ٤: (دقیقه ٧٧،گایتان): خودزنى وینگادا با هجومى کردن تیمش باعث خالى شدن باکس تدافعى ماریتیمو شد تا گایتان روى یک ضد حمله دروازه حقیقى را باز کند و تیمش را به چهارمین گل برساند.

ماریتیمو ٢ بنفیکا ٤ : (دقیقه ٨٤، فرانسوجیو، پنالتى): ضربه پنالتى ماریتیمو را بازیکن شماره ٣٥ این تیم به ثمر رساند تا اختلاف را به دو گل کاهش دهد.

ماریتیمو ٢ بنفیکا ٥: (دقیقه ١+٩٠، ژاردل): تیرخلاص براى بنفیکا و پایان. ژاردل، مدافع پیشتاخته این تیم موفق شد با ضربه اى دور از دستان حقیقى گل پنجم را به ثمر برساند.

ماریتیمو ٢ بنفیکا ٦ : (دقیقه ٣+٩٠، خیمنز): ماریتیمو که از هم گسیخته و غیر طبیعى بازى را ادامه می داد پنالتى به حریف داد تا دروازه حقیقى براى ششمین بار باز شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
0
1
"علیرضا حقیقى و شاگردانش"؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین