کد خبر: ۳۶۹۲۷۲
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴

انتشار کتاب نوزدهمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر

کتاب نوزدهمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت - فتح خرمشهر، منتشر شد. مدیر مسئول این کتاب، حسین مسافر آستانه، سردبیر، امید بی نیاز و مشاور ایده و طرح، دکتر بردیا صدرنوری است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس فرهنگی- در کتاب نوزدهمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت - فتح خرمشهر که در شهرهای خرمشهر، آبادان و تهران توزیع شد، اطلاعات کاملی درباره هیأت داوران و گروهای شرکت کننده در این رویداد مهم تئاتر کشور آمده است. همچنین پیام علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی مرادخانی معاون وزیر، اسماعیل زمانی، مديرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، همایون قنواتی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و حسین مسافر آستانه، دبیر جشنواره به نوزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت، ارائه شده است.

به گزارش آفتاب، در بخش های دیگر کتاب جشنواره، مشخصات و اطلاعات کامل گروه های بخش مسابقه صحنه ای، مسابقه خیابانی، بخش های جنبی صحنه ای و خیابانی و بخش مهمان آمده است. همچنین کاندیداهای بخش مسابقه نمایشنامه نویسی و تقدیر از خانواده های معظم شهدا از دیگر بخش های این کتاب است.

انتشار کتاب نوزدهمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر

این کتاب توسط مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی انتشار یافته و در دومین روز برگزاری مهم ترین رویداد سراسری تئاتر مقاومت، میان هنرمندان جشنواره در دو شهر آبادان و خرمشهر توزیع شد.       

نوزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت هم اکنون در حال برگزاری است و با اجرای آثاری همچون؛ نمایش ایستگاه، نوشته و کار علی عباسیه و شهرام پور عسگر، اشک تنهایی به نویسندگی و کارگردانی کریم عساکره، تکه های سنگین سرب اثر ایوب آقاخانی، گمشدگان کار علی چناری، 175 ماهی به خاک افتاده، نوشته سعید ذبیحی و کارگردانی مرتضی اسدی مرام، زیر پوست جنگ، کار مجید گراوندیان، مجلس نامه مدافعان حرم، نوشته و کار مهدی دریایی، رویای رویا به کارگردانی مسعود براهیمی، خرمشهر پلاک 61 نوشته و کار پژمان شاهوردی و ماهی ها در آب نمی میرند به نویسندگی و کارگردانی حیدر رضایی در حضور صدها تماشاگر خوزستانی و مهمانانی از دیگر شهرها و استان های کشورمان در تالار و فضاهای تئاتری خرمشهر و و آبادان به کار خود ادامه می دهد.

طی روزهای گذشته هزاران تماشاگر از آثار شاخص این جشنواره – بالغ بر 27 نمایش- دیدن کردند و بسیاری از نمایش ها با استقبال گسترده روبه رو بودند. قطار نوزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت، فردا دوم خرداد به ایستگاه پایانی می رسد و با اهدای تندیس و دیپلم افتخار از برندگان این دوره تقدیر می شود.

انتشار کتاب نوزدهمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین