کد خبر: ۳۶۹۵۰۷
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸

مرد همسرکشی که سیم‌های مغزش قاطی دارد

مرد 31 ساله ای که 13 ماه قبل مرتکب قتل شده و با ادعای جنون قصد فرار از محاکمه را داشت، با صدور کیفرخواست به زودی در دادگاه کیفری به اتهام قتل همسرش محاکمه می شود.
آفتاب‌‌نیوز : مرد 31 ساله که پس از بیدار شدن از خواب همسرش را با روسری خفه کرده بود، در تماس با پلیس موضوع را به ماموران خبر داد.
 
به گزارش میزان، ساعت 20 و 30 دقیقه دوشنبه  31 فروردین سال گذشته تیمی از ماموران کلانتری 106 نامجو پس از اطلاع از این جنایت در محل قتل در خیابان نامجو، کوچه صبوری حاضر شدند. تیم جنایی پس از ورود به خانه با جسد زن جوان در حالی که روسری به دور گردنش گره خورده بود، روبه‌رو شدند.
 
متهم در بازجویی‌های اولیه به قتل ژیلا اعتراف کرد و گفت: به خاطر بیماری روحی مرتکب این جنایت شده است.با حضور قاضی سعیداحمد بیگی، بازپرس ویژه قتل تهران در محل جنایت و تحقیقات مقدماتی، جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد. متهم به قتل نیز در حضور بازپرس و افسر پلیس آگاهی به تشریح و بازسازی صحنه قتل پرداخت.
 
 مد همسرکش به نام علی در جلسه بازپرسی با قبول اتهامش، گفت: ژیلا با خواهرم دوست بود و پس از مدتی رفت و آمد عاشق من شد و سال 91 با هم ازدواج کردیم. به خاطر مشکلات روحی که داشتم به شهر گرگان رفتیم و در آنجا زندگی می‌کردیم. خانواده همسرم نیز در این شهر زندگی می‌کردند. از وقتی با ژیلا ازدواج کردم دچار مشکلات روحی و روانی شدم و چند بار در بیمارستان بستری شدم. وقتی آخرین بار از بیمارستان مرخص شدم پرستاران خیلی خوشحال بودند. به خاطر بیماری‌ام آنها را خیلی اذیت کرده بودم.
 
متهم به قتل ادامه داد: یک سال قبل به تهران آمدیم و در یک شیرینی‌فروشی مشغول کار شدم. به خاطر بیماری روزی 50 قرص می‌خوردم، اما از چند روز قبل قرص‌ها را ترک کرده بودم. روز مادر از محل کارم بیرون آمده و به خانه مادرم رفتم و بعد از آن دیگر به محل کارم نرفتم. دو روز قبل از جنایت به خانه آمدم و در این مدت قرص می‌خوردم و می‌خوابیدم. دوشنبه ساعت 7 عصر از خواب بیدار شدم. از ژیلا خواستم که جدا شویم، اما او گفت اگر مهریه و نفقه‌اش را بدهم نیز حاضر به طلاق نیست. دوباره سیم‌های مغزم قاطی کرد. روسری را به دور گردن همسرم گره زده و او را خفه کردم. بعد از قتل چند دقیقه کنار جسد ژیلا خوابیدم و با پلیس 110 تماس گرفتم و گفتم همسر را کشته‌ام.
 
علی در پایان ادعا کرد؛ تحت‌تاثیر بیماری‌ام مرتکب قتل شدم و در آن زمان متوجه کارهایم نمی‌شدم. اگر در آن لحظه چاقو کنار دستم بود، ژیلا را با 50 ضربه چاقو می‌کشتم.
 
پس از  تکمیل تحقیقات از متهم و بازسازی صحنه جنایت، وکیل مرد همسرکش با ادهای اینکه موکلش دارای جنون است،خواستار بررسی سلامت روحی و روانی متهم شد. با درخواست مرد وکیل بازپرس پرونده علی را برای بررسی سلامت روحی و روانی به پزشکی قانونی معرفی کرد.

با تشکیل جلسه کمیسون ویژه پزشکان حاضر درجلسه جنون قاتل 31 ساله را تائید نکرده و اعلام کردند مرد همسرکش از نظر روحی و روانی سالم است.

سرانجام با گذشته 13 ماه از قتل و تکمیل پرونده قرار جلب به دادرسی از سوی سعید احمد بیگی بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی صادر شد. همچنین کیفرخواست متهم به اتهام قتل عمد صادر شد تا مرد همسرکش به زودی در دادگاه یک کیفری محاکمه شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین