کد خبر: ۳۶۹۶۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶

حسینیان: حمایت اصول‌گرایان از لاریجانی جبری است/ نیروی جانشین لاریجانی را در مجلس دهم کشف می‌‎کنیم

اگر اصولگرایان در مجلس دهم نیروی را داشتند که زمینه رای آوری و ریاست مجلس را داشت قطعا آن فرد را انتخاب می کردند.
آفتاب‌‌نیوز : رابطه لاریجانی و اصولگرایان در این سال‌ها پر از فراز و فرودهای مختلف بوده است. او گاهی مورد غضب جریان راست بوده و گاهی مورد ستایش اصولگرایان قرار گرفته است. نحوه مدیریت او در مجلس نهم با انتقادهای تند اصول‌گرایان همراه بود و برخی از اصول‌گرایان تلاش می‌کردند فرد دیگری را جایگزین لاریجانی در مجلس دهم کنند.

بعد از مشخص شدن ترکیب مجلس دهم، همان اصولگرایانی که لاریجانی برای ریاست مجلس نهم مناسب نمی‌دیدند حالا او را برای ریاست مجلس دهم بهترین گزینه نامیدند. آنها با دیدن صحنه سیاسی کشور به این نتیجه رسیده‌اند که نباید یک اصلاح طلب به صندلی سبز ریاست مجلس تکیه بزند. برای آنها امروز لاریجانی یک ناجی سیاسی است که می‌تواند ریاست قوه مقننه را برای اصولگرایان حفظ کند.

در همین ارتباط به سراغ یکی از منتقدان همیشگی لاریجانی یعنی روح‌الله حسینیان رفتیم تا دلیل این حمایت را بدانیم.

روح الله حسینیان عضو جبهه پایداری در مصاحبه با خبرنگار عصر ایران در مورد حمایت اصولگرایان ازریاست لاریجانی گفت: حمایت اصولگرایان در حال حاضر از ریاست لاریجانی یک حمایت جبری است.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر اصولگرایان در مجلس دهم نیرویی را داشتند که زمینه رای آوری و ریاست مجلس را داشت قطعا آن فرد را انتخاب می کردند ولی چون چنین نیروی را ندارند لذا در سال اول از آقای لاریجانی برای ریاست حمایت می کنند.

وی اظهار داشت: شاید اصولگرایان در سال‌های بعد بتوانند نیرویی را کشف کنند و یا تربیت کنند و تغییر جهت دهند و بعد از آن از لاریجانی برای ریاست حمایت نکنند.

عضو جبهه پایداری تصریح کرد: در واقع ممکن است برای یکی از نیروهای اصولگرای مجلس دهم چنان مقبولیتی ایجاد شود که وی مورد حمایت اصولگرایان قرار گیرد و بازهم ممکن است مقبولیت این فرد ذاتی باشد و یا جبری.

وی تاکید کرد: ما این نیرو را در مجلس دهم کشف می کنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
حسین
|
United States of America
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
0
1
سلام. اقای لاریجانی گوهر نایابی بود که پنبه های شمارا رشته کرد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین