کد خبر: ۳۶۹۷۴۶
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷

قتل شوهرعمه به بهانه فروش شیشه +تصاویر

جوانی که شوهر عمه‌اش را به خاطر فروش مواد مخدر به قتل رسانده بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز : در ساعت 22:15 ، دوم خرداد ماه امسال وقوع یک فقره درگیری منجر به جرح در خیابان وفادار شرقی به کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس اعلام شد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، با حضور مأمورین کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد جوانی حدودا 30 ساله بنام "حامد . ک" طی درگیری با یکی از بستگانش بنام "پوریا . الف" ( 20 ساله ) مورد اصابت چاقو از ناحیه چپ سینه قرار گرفته است .

پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با وجود انتقال "حامد . ک" به بیمارستان و انجام اقدامات پزشکی ، وی به علت اصابت ضربه چاقو به ناحیه حیاتی بدن و خونریزی شدید فوت کرد .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد" و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

قتل شوهرعمه به بهانه فروش شیشه +تصاویر

اظهارات شاهدان صحنه درگیری :
کارآگاهان اداره دهم با حضور در صحنه جنایت به تحقیق از شاهدان صحنه درگیری پرداختند . عموی متهم در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "داخل ماشین نشسته بودم که مشاهده کردم برادرزاده ام پوریا در حال فحاشی کردن به دامادمان ( شوهرخواهرم ) است و حالت عادی نیز ندارد . آنها با هم درگیر شدند ؛ حامد با دسته ی تی به سمت او حمله ور شد و پوریا نیز با چاقو به سمت او رفت و یک ضربه به قلب او ( حامد ) زد ؛ پوریا سوار موتور شد و حامد نیز با ماشین یکی از بستگان به بیمارستان منتقل شد " .

یکی از اهالی محل نیز در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "در حال پاک خودرو بودم که متوجه صدای درگیری از داخل خانه آقای ... ( عموی قاتل ) شدم . پس از چند لحظه ، درگیری به بیرون کشیده شد ؛ مشاهده کردم که پوریا اول با فحاشی بیرون آمد و به سمت حامد حمله ور شد ؛ حامد نیز با دسته ی تی به سمت او حمله ور شد که پوریا با چاقویی که در دست داشت یک ضربه به سینه او زد و با موتور از محل متواری شد " .

دستگیری متهم :

با شناسایی دقیق متهم ، کارآگاهان با بررسی سوابق وی اطلاع پیدا کردند که وی از مجرمین سابقه داری است که پیش از این نیز به اتهام نزاع و درگیری و مجروح نمودن یک نفر با سلاح سرد ، سال گذشته دستگیر و به تازگی (در مورخه 13/02/1395) از زندان آزاد شده است .

در ادامه تحقیقات ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که متهم پس از ارتکاب جنایت به منزل یکی از بستگان نزدیک خود ( خواهر متهم ) در شهرستان کرج متواری شده است ؛ هماهنگی های  قضایی جهت دستگیری متهم در شهرستان کرج انجام شده بود که کارآگاهان اطلاع پیدا کردند متهم در ساعت 06:00 سوم خردادماه به محل سکونتش در تهرانپارس - خیابان وفادار شرقی مراجعه کرده است که بلافاصله تیمی از کارآگاهان اداره دهم با حضور در محل اقدام به دستگیری وی کردند .

قتل شوهرعمه به بهانه فروش شیشه +تصاویر

اعتراف به جنایت :
متهم با اشاره به این موضوع که پیش از جنایت اقدام به مصرف مشروبات الکلی کرده است ، در اظهاراتش صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف و در خصوص شب جنایت به کارآگاهان گفت : " پس از مصرف مشروبات الکلی به خانه آمده بودم که ناگهان زنگ خانه زده شد . جوانی موتورسوار سراغ مقتول را گرفت ؛ به او پاسخ دادم که وی در خانه نیست و در ادامه از او پرسیدم که با شوهر عمه ام چکار دارد که آن شخص پاسخ داد برای خرید [مواد مخدر از نوع] شیشه آمده است ؛ با اطلاع از علت حضور این شخص از وی خواستم که از آنجا برود که در همین زمان ، مقتول وارد خانه شد ؛ به او اعتراض کردم که مگر اینجا محل فروش شیشه است که ناگهان او شروع به ناسزا گفتن به من کرد و در ادامه درگیر شدیم و .... " .

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " با عنایت به اظهارات شاهدان و نهایتا اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت " .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین