کد خبر: ۳۶۹۸۸۲
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲

گل‌محمدی: حق بازیکنانم بیشتر از این است

شهردار اصفهان و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان عصر امروز - دوشنبه - با حضور در تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن، با مدیرعامل، کادر فنی و بازیکنان این تیم دیدار و گفت‌وگو کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
در این دیدار که در آستانه مسابقه حساس ذوب‌آهن مقابل العین امارات در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا انجام گرفت، یحیی گل‌محمدی گفت: تا الان به جز حمایت‌های سعید آذری مدیرعامل باشگاه، از سوی شخص دیگری مورد حمایت قرار نگرفته بودیم و خیلی خوشحالم که شهردار و اعضای شورای شهر اصفهان در تمرین ذوب‌آهن حضور یافتند و از ما حمایت کردند.

وی افزود: حق این بازیکنان خیلی بیشتر از اینها است و من از زحمات تک‌تک بازیکنانم تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانیم برای ایران و اصفهان افتخار کسب کنیم.

در ادامه، مهدی جمالی‌نژاد، شهردار اصفهان نیز اظهار کرد: از سعید آذری به دلیل اینکه باشگاه ذوب‌آهن را بار دیگر احیا کرده است تشکر می‌کنم و از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان نیز که در مورد تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن دغدغه دارند، ممنونم.

وی افزود: ما در شهرداری اصفهان علاوه بر توسعه ورزش همگانی، باید به فکر ارتقای ورزش قهرمانی هم باشیم و علی‌الخصوص از تیم ذوب‌آهن که نتایج خوبی کسب کرده است، حمایت کنیم.

شهردار اصفهان در ادامه گفت: متأسفانه در اصفهان زیرساخت‌های خوبی برای ورزش نداریم ولی با تصویب اعضای شورای شهر، قرار است در نقاط مختلف شهر اصفهان زمین‌های ورزشی روباز احداث شود.

جمالی‌نژاد خطاب به بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار کرد: اصفهان شهر بزرگی است و امیدوارم جمعی که در این مکان حضور دارند، اعتماد به نفس خود را بالا ببرند و در زمانی که قرار است با تیم‌های کشورهای مختلف مسابقه دهند، یاد کسانی بیفتند که در دفاع مقدس جان خود را کف دستشان گرفتند و با دشمن جنگیدند.

وی ادامه داد: رویدادی مثل لیگ قهرمانان آسیا برای ذوب‌آهن بسیار مهم است. اگر به یاد رشادت‌های رزمندگان در دفاع مقدس بیفتیم می‌توانیم در عرصه ورزش نیز موفق عمل کنیم.

به گزارش ایسنا، شهردار اصفهان اضافه کرد: این قول را می‌دهم که در صورت کسب عنوان قهرمانی توسط ذوب‌آهن، از عوامل این تیم با هدیه خوبی تجلیل خواهیم کرد و این را می‌دانم که ذوب‌آهن با این اراده‌ای که در بازیکنان و کادر فنی‌اش وجود دارد، می‌تواند این عنوان را کسب کند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین