کد خبر: ۳۷۰۲۹۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳

اهدای جایزه آکادمی پزشکان ایرانی در آلمان به پروفسور اردشیر غفرانی

در صدمین همایش آکادمی پزشکان و دندانپزشکان ایرانی در آلمان، جایزه جهانی "پورسینا" در دانش پزشکی به پروفسور اردشیر غفرانی اهدا شد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش سرویس علمی ایسنا به نقل از دویچه وله، پروفسور علیرضا رنجبر، رئیس آکادمی پزشکان و دندانپزشکان ایرانی، معیارهای این آکادمی برای اهدای جایزه جهانی پورسینا را تقریبا با معیارهای جایزه نوبل شبیه دانست.

پیش‌تر پروفسور حسین اردشیر غفرانی، فوق تخصص ریه در سال ۲۰۱۵ نیز جایزه "آینده آلمان" را از دست یواخیم گاوک، رئیس جمهور آلمان دریافت کرده بود.

در این برنامه پروفسور غفرانی درباره "اهمیت تحقیقات پزشکی در درمان بیماری پرفشاری شریان ریه" سخنرانی کرد. وی دو داروی جدید در دنیا در این زمینه ثبت کرده است.

از سال ۲۰۱۱ "آکادمی پزشکان و دندانپزشکان ایرانی در آلمان" تصمیم گرفت علاوه بر جایزه جهانی "پورسینا" در دانش پزشکی، نشان علمی بین‌المللی ادبیات، هنر و فرهنگ را نیز به برترین‌ها در زمینه پژوهش در این زمینه اهدا کند. از این رو، جایزه ادبیات، هنر و فرهنگ این آکادمی نیز به "همایون شجریان" تعلق گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
0
0
آکادمی پزشکان ایرانی مقیم آلمان!!!!!!؟؟
یک انجمن قلابی ایرانی دیگر در آلمان نیز چندی پیش یک نفر را ضمن ارتقا به مقام پرفسوری، به عنوان بهترین در نوع خود در جهان معرفی کرد.
متاسفانه شارلاتانیسم وارد جهان علم نیز شده است و نه تنها کسی پاسخگو نیست بلکه همه از ریز و درشت به این حقه بازی ها به به و چه چه میگویند.
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
0
0
آکادمی پزشکان ایرانی مقیم آلمان!!!!!!؟؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
0
0
چرا یک انجمن صنفی، آکادمی نام گذاری شده است؟
چگونه این به اصطلاح آکادمی پزشکی، جایزه فرهنگ وهنر به همایون شجریان داده است؟
چرا اخیرا تعداد اینگونه آکادمی ها که توسط ایرانیان مقیم آلمان تاسیس شده ، افزایش یافته است؟
نقش این گونه انجمن در اعطای عنوان پرفسوری چیست؟
چرا شارلاتانیسم در ایران جذابیت دارد و به این گونه گزارشها توجه زیادی می شود؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
0
0
انجمن های خارج از کشور بدون مجوز و تایید از مرکز انجمن های علمی وزارت بهداشت ایران ، اخبارش هم معتبر و انسان دوستانه نیست ،چون ممکن است، از ناآگاهی بیمار و خانوادهش به اعتبار رسانه ای شدن در ایران ، توانایی مالی ایرانیان نا آگاه را ، غارت کنند ، مار گزیده از مار مصنوعی حق دارد بترسد.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین