کد خبر: ۳۷۰۳۲
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۸۴ - ۱۴:۵۲

تجمع پرسنل شرکت واحد مقابل مسجد ثارالله

آفتاب‌‌نیوز : ابراهيم مددي يكي از پرسنل شركت واحد، گفت: بر اساس اطلاعيه منتشر شده از سوي هيئت مديره شركت تعاوني مصرف كارگران شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه قرار بود امروز مجمع عمومي اين شركت براي انتخاب بازرسان آن در مسجد ثارالله در خيابان هنگام برگزار شود اما كارگران شركت واحد هنگام مراجعه براي شركت در اين مجمع عمومي با در بسته مسجد مواجه شدند. 

وي ادامه داد: اين هشتمين بار است كه انتخابات بازرسان شركت تعاوني مصرف كارگران شركت واحد به تعويق مي افتد و به رغم اطلاع قبلي برگزار نمي شود. به همين علت جمعي از رانندگان و كارگران شركت واحد در اعتراض به اين بي توجهي مسئولان، از ساعت 8 صبح در مقابل مسجد الغدير تجمع كردند تا شايد كسي پاسخگوي آنان باشد. 

وي گفت: تنها مرجعي كه از صبح تا به حال به اين مكان مراجعه كرده است، پليس بوده است كه اقدامات آن موجب شده تعدادي از كارگران شركت واحد از محل مسجد الغدير بروند. اما واقعا نمي دانيم، چرا اقدام ساده‌اي مثل برگزاري انتخابات بازرسان شركت تعاوني مصرف كارگران شركت واحد كه حق مسلم آنان است، با اين همه مقاومت از سوي مسئولان مواجه مي شود. 

وي همچنين گفت: مسئله ديگري كه مورد اعتراض كارگران شركت واحد است دستگيري و بازداشت رئيس سنديكاي كارگران شركت واحد اتوبوسراني تهران است كه از اول دي ماه در بازداشت است. 

مددي اضافه كرد: تجمع امروز به هيچوجه يك تجمع از پيش تعيين شده نبود و كارگران و رانندگان شركت واحد فقط به منظور شركت در مجمع عمومي شركت تعاوني مصرف در اين مسجد جمع شدند كه متاسفانه با در بسته مواجه شدند و بي توجهي مسئولان موجب ناراحتي و اعتراض آنان شد. 

وي گفت: نمي دانيم به دستور چه كسي برگزاري مجمع عمومي و انتخابات بازرسان شركت تعاوني مصرف كارگران شركت واحد اتوبوسراني لغو شده است، اما اميدواريم مرجعي پيدا شود تا پاسخ رانندگان و كارگران شركت واحد اتوبوسراني تهران را كه خواستار اجراي حق قانوني خود هستند، بدهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین