کد خبر: ۳۷۰۹۱۶
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۲

رونمایی از کاپ جام حذفی در شلمچه

فرزندان شهدای مدافع حرم از کاپ جام حذفی در محل یادمان شهدای شلمچه رونمایی کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
 یک روز مانده به دیدار نهایی جام حذفی فوتبال ایران که امسال در خرمشهر برگزار می‌شود، مراسم رونمایی از مدال‌های این مسابقه‌ها امروز در محل یادمان شهدای شلمچه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم محمدرضا ساکت پس از قرائت قرآن و پخش سرود ملی ایران با اشاره به برگزاری همه ساله دیدار نهایی این مسابقه‌ها در خرمشهر شعار مسابقه‌های جام حذفی را هم معرفی کرد. او با اشاره به شعار این مسابقه‌ها که "قهرمانانی که پلاک‌شان، مدال‌شان شد" در نظر گرفته شده از ویژگی‌های جام این مسابقه‌ها نیز سخن گفت.

فرماندار خرمشهر نیز با بیان اینکه ورزشگاه نفت و گاز این شهر دارای ظرفیت 15 هزار نفری است افزود: در صورت استقبال مردم، یک ورزشگاه 5 هزار نفری دیگر را در نظر گرفته‌ایم که هواداران می‌توانند بازی را از طریق نمایشگر بزرگ ورزشگاه تماشا کنند. همچنین با کمک شهرداری این مسابقه در سینماهای خرمشهر به صورت زنده پخش می‌شود.

به گزارش ایسنا،در ادامه نیز چند تن از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس به بیان خاطرات خود پرداختند و در پایان دو تن از فرزندان شهدای مدافع حرم از جام این مسابقه‌ها رونمایی کردند.

پس از این مراسم جام مسابقه‌ها تا پل آزادی خرمشهر هدایت می‌شود و پس از آن به غواصان نیروی دریایی سپرده خواهد شد تا جام به حوالی مسجد جامع خرمشهر برسانند.

نماز مغرب و عشای امروز در مسجد جامع با حضور مسئولان و اهالی فوتبال خوانده می‌شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین