کد خبر: ۳۷۱۲۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷

لاریجانی نوک پیکان حمله تندروهای مجلس نهم بود

تا دیروز کسی بود که علیه او شبنامه پخش می کردند جلسه سخنرانی اش را بر هم میزدند او را وکیل الدوله می خواندند و بر ضد او پلاکارد بلند می کردند. لاریجانی نوک پیکان حمله تندروهای مجلس نهم بود و در این راه هزینه پرداخت کرد هزینه هایی که هرگز دکتر عارف پرداخت نکرد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد علی آهنگران: من از ابتدا علاقمند به رقابت آقایان دکتر علی لاریجانی و دکتر محمد رضا عارف بر سر کرسی  ریاست مجلس نبودم چرا که این دو بزرگوار را از یک خانواده و در مسیر واحدی می دیدم و انتظار داشتم به جای رقابت در صحن علنی انتخاب هیات رئیسه مجلس در یک فضای تعامل صورت پذیرد .

 اما آن هنگام که تصمیم ائتلاف اصلاح طلبان  بر حمایت از آقای دکتر عارف قرار گرفت و از آنجا که معتقد به تصمیم گروهی و خرد جمعی هستم از ایشان حمایت کردم و همچنان ایشان را به دلایل متعدد اصلح و اولی می دانم.

اکنون که با رای نمایندگان مجلس دهم دکتر لاریجانی به ریاست مجلس رسیده بیان چند نکته لازم است: 

الف_ تمام تلاش اصلاح طلبان تحول خواهان و اعتدالگرایان این بود که در هفتم اسفند قطار مجلس از ریل افراط گرایی به ریل اعتدال تغییر مسیر دهد و کسانی که از سر تعصب و جزم اندیشی در کار دولت اخلال ایجاد می کنند و کرسیهای مجلس را در جهت خلاف منافع ملت اشغال کرده اند از گردونه تصیمیم گیریها خارج شوند. مجلس دهم با همت مردم و تلاش نخبگان در مسیر صحیحی قرار گرفته و ما به مهمترین هدف خویش دست یافته ایم.

ب_ هدف ما در هفتم اسفند این نبود که حتما دکتر عارف را به ریاست مجلس برسانیم. آقای دکتر لاریجانی خود یکی از چهره های مورد حمایت ما بود و امروز ایشان به ریاست مجلس رسیده و هدف ما در حمایت از اصولگرایان معتدل به نتیجه رسیده است .

ج_ تندروها به دلیل قلت عدد حتی نتوانستند یکی از چهره های مطلوب خود نظیر آقایان ذالنور ، کریمی قدوسی و نقوی حسینی را نامزد کرسی ریاست کنند . 

دکتر لاریجانی تا دیروز کسی بود که علیه او شبنامه پخش می کردند جلسه سخنرانی اش را بر هم میزدند او را وکیل الدوله می خواندند و بر ضد او پلاکارد بلند می کردند. لاریجانی نوک پیکان حمله تندروهای مجلس نهم بود و در این راه هزینه پرداخت کرد هزینه هایی که هرگز دکتر عارف پرداخت نکرد.

د_ القا حس شکست و ایجاد جو نا امیدی درست در راستای اهداف اقتدارگرایان است. آنها می خواهند حتی به قیمت حمایت از دشمن دیرینه خود بین صفوف اصلاح طلبان و اعتدالگرایان تفرقه ایجاد کنند و اینطور وانمود کنند که خود پیروز میدانند. آنها در جریان انتخابات شرط قرار داده شدن در لیست اصولگرایان را رای به ریاست حداد عادل قرارداده لاریجانی را از فهرست اصولگرایان حذف نمودند. 

امیدوارم همچنان که تا کنون دکتر لاریجانی مسیر اعتدال و عقلانیت را دنبال کرده در همین را و در همین مسیر باقی بماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
حسین
|
United States of America
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
1
1
سلام .درود براقای لاریجانی .تندروها غافل بودنندنوک پیکان شکافنده نااگاهان بود .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین