کد خبر: ۳۷۱۲۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲

مظفری زاده:قطعا رحمتی به استقلال گل به خودی زد

درحالی که باشگاه استقلال در اقدامی عجولانه رسانه ها را برای گل به خودی دانستن گل ذوب آهن محکوم کرد اما قانون چیز دیگری می گوید.
آفتاب‌‌نیوز : گل ذوب آهن در بازی با استقلال در فینال جام حذفی حرف و حدیث های بسیاری داشت. توپی که اسماعیلی فر شوت کرد، به حنیف خورد و تغییر مسیر داد و خورد به تیر دروازه و در برگشت به دست رحمتی خورد و و تغییر مسیر داد و گل شد. استقلالی ها در کانال تلگرامی شان به رسانه ها تاختند که باید این گل به نام اسماعیلی فر نوشته شود. رضا غیاثی هم گفت گل را بازیکن ذوب آهن زده است . نوید مظفری درباره اش نظر صریحی نداشت و اعتقاد داشت باید درباره گل بیشتر تحقیق کند اما سعید مظفری زاده ، داور بازنشسته کشورمان درباره آن می گوید:«اين گل يك گل به خودي است چون توپ برگشتي از برخورد با تير دروازه با اشتباه محاسباتي دروازه بان وارد دروازه شد. اين صحنه عين اين مي ماند كه توپ برگشتي از برخورد به تير به بدن يا پاي مدافع برخورد كرده و وارد دروازه بشود. البته زننده رسمي گل بازيكني هست كه در گزارش داور به عنوان زننده گل ثبت شده است و اگر زماني داور با بازبيني فيلم متوجه اشتباه در ثبت زننده گل شود مي تواند آن را اصلاح نمايد.

به گزارش خبرآنلاین، در مورد تبليغ روي تور هم كاملا غير قانوني است و فارغ از وجود ناظر و نماينده ، وظيفه داور مسابقه هست كه اجازه استفاده از اين تور و هر وسيله و يا مورد غير قانوني را در زمين مسابقه ندهد . اين مسئوليت متوجه اوست .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
1
1
رحمتی در بازی با پرسپولیس با دفع ناقص گل اول و همچنین دفع نابجای گل سوم و دیشب استقلال را از بالا به زیر کشید.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین