کد خبر: ۳۷۱۶۲۴
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱

اهدای عضو 2 بیمار مرگ مغزی در گیلان

با رضایت خانواده این بیمار کلیه وی در واحد فراهم‌آوری مرکز آموزشی درمانی رازی رشت به بیمار نیازمند پیوند زده شده و یک کلیه و کبد وی برای پیوند به بیماران نیازمند به بیمارستان نمازی شیراز منتقل شد.
آفتاب‌‌نیوز : مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: طی هفته اخیر اهدای عضو 2 بیمار مرگ مغزی در گیلان به بیماران نیازمند جان دوباره بخشید.

به گزارش ایسنا، دکتر «فردین مهرابیان» با بیان این‌که طی روزهای اخیر اهدای عضو 2 بیمار مرگ مغزی به بیماران نیازمند جان دوباره بخشید، اظهار کرد: «آرمان جوادی» جوان 29 ساله گیلانی که به‌علت تصادف دچار مرگ مغزی شده بود با رضایت خانواده کبد و کلیه وی در واحد فراهم‌آوری مرکز آموزشی درمانی رازی برداشت.

وی تصریح کرد: اعضای این بیمار برای پیوند به بیماران نیازمند بیمارستان نمازی شیراز منتقل شد.

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان یادآور شد: «روح‌الله صفرپور» 35 ساله ساکن شهرستان آستانه که به علت خونریزی مغزی دچار مرگ مغزی شده بود با رضایت خانواده اعضای بدنش برای حیات به بیماران دیگر اهدا شد.

مهرابیان یادآور شد: با رضایت خانواده این بیمار کلیه وی در واحد فراهم‌آوری مرکز آموزشی درمانی رازی رشت به بیمار نیازمند پیوند زده شده و یک کلیه و کبد وی برای پیوند به بیماران نیازمند به بیمارستان نمازی شیراز منتقل شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین