کد خبر: ۳۷۱۹۸۵
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲

پیش بینی بارش باران در برخی مناطق کشور در دو روز آینده

سازمان هواشناسی اعلام کرد: وضعیت هوای کشور در دو روز آینده به ویژه در ساعت های بعد از ظهر در برخی مناطق بارانی، گاهی رعد و برق و وزش تند باد موقتی پیش بینی می شود.
آفتاب‌‌نیوز :
 براساس آخرین اطلاعات هواشناسی در دو روز آینده بویژه درساعت های بعد از ظهر در برخی مناطق شمال غرب، دامنه ها و ارتفاعات البرز، شرق سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش تند باد موقتی پیش بینی می شود.

وضعیت هوای امروز چهارشنبه در شرق مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی، ارتفاعات تهران، سمنان و زنجان و منطقه ارسباران در شمال آذربایجان شرقی رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده است.

برای روز پنجشنبه رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در شمال سمنان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی ، شمال و شرق خراسان رضوی، ارتفاعات تهران، زنجان و اردبیل پیش بینی می شود.

به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه تاکید شده است، احتمال وقوع صاعقه و سیلاب ناگهانی و موقت در این شرایط و بویژه در مناطق کوهستانی و دره های پر شیب وجود دارد که برای جلوگیری از خسارت باید احتیاط لازم بعمل آورده شود.

این گزارش پیش بینی می کند، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه خلیج فارس و تنگه هرمز به سبب وزش باد شدید مواج باشد. این اطلاعیه توصیه می کند تمهیدهای لازم برای تردد ایمن قایق های تفریحی و شناورهای سبک در مناطق ذکر شده به عمل آید. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین