کد خبر: ۳۷۲۰۴
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۸۴ - ۱۴:۵۴

سرقت مردان مسلح از طلافروشي با لباس زنانه

آفتاب‌‌نیوز : بعدازظهر روز پنجشنبه ، 2خانم با ورود به طلافروشي ياس در شمال تهران قصد خريد چند النگوي طلا را داشتند ، هنگامي که مرد طلافروش در حال گفتگو با اين 2 مشتري بود ، در يک لحظه متوجه اشارات رد و بدل شده بين آن ها شد و در اين هنگام مشاهده کرد يکي از مشتري ها او را با يک قبضه سلاح کمري نشانه گرفته است.

به دنبال اين ماجرا ، مرد طلافروش به سوي 2 زن جوان حمله ور شد و در اين هنگام پي برد آنها مرداني هستند که با پوشش زنانه ، قصد سرقت از مغازه وي را دارند.

 صاحب مغازه با سارقان مسلح درگير شد که در اين هنگام يکي از آنها با گشودن کشوي ميز طلافروشي ، 700هزار تومان پول و چک مسافرتي را سرقت کرد و هر 2 بسرعت از محل متواري شدند. با فرياد و درخواست کمک مرد طلافروش ، چند رهگذر که شاهد اين سرقت بودند ، به تعقيب 2 سارق پرداختند و در اين هنگام يکي از خودروهاي گشت کلانتري 103 که در حال عبور از محل بود ، با مشاهده صحنه ، 2 سارق را دستگير و پول سرقتي آنان را کشف و ضبط کردند.

با تحقيق مقدماتي از هر 2 متهم ، مشخص شد آنان با يک دستگاه خودرو در محل حضور يافته اند. با کشف خودرو، ماموران در بازرسي از درون آن ، مقاديري اسناد و مدارک جعلي دادسرا، يک قبضه قمه ، تعدادي عينک زنانه و مقاديري لوازم آرايش زنانه کشف و ضبط کردند. 

با مشخص شدن هويت هر 2 متهم به نامهاي مهران الف 22 ساله و حسن ش 42 ساله ، پرونده روز گذشته به دادسراي جنايي تهران ارسال شد. با تحقيق از 2 متهم توسط داديار خاکي ، آنها اعتراف کردند، پس از شناسايي طلافروشي ، ابتدا با پوشش زنانه پشت ويترين مغازه قرار مي گرفتيم و پس از اطمينان از اين که صاحب طلافروشي به تنهايي در محل کار خود حضور دارد ، وارد عمل مي شديم و سرقت مي کرديم.
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین