کد خبر: ۳۷۲۳۲۴
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱

فابرگاس: فاجعه جام جهانی برزیل اتفاقی بود

ستاره خط هافبک تیم ملی اسپانیا می گوید عملکرد فاجعه بار لاروخا در جام جهانی اتفاقی بود و این تیم در یورو عملکرد بسیار خوبی خواهد داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
 تیم ملی اسپانیا در یدداری دوستانه پیش از یورو موفق شد با نتیجه 6 بر یک کره جنوبی را از پیش روی بردارد و نشان دهد از آمادگی بالایی برای حضور در این رقابت ها برخوردار است.

سسک فابرگاس درباره شرایط تیم ملی کشورش و عملکرد ضعیف در دوره قبل جام جهانی گفت: همه می دانیم که در جام جهانی برزیل شرایط خیلی بدی داشتیم ولی این تنها یک اتفاق بود. در فوتبال اعتماد به نفس و روحیه خیلی مهم است. بعضی مواقع برخلاف چیزی که انتظار دارید، اتفاقی رخ می دهد که اوضاع را بدتر یا بهتر می کند. در جام جهانی ما برابر هلند به میدان رفتیم و با یک گل هم از حریف پیش بودیم. در همان نیمه نخست داوید سیلوا یک موقعیت جدی را از دست داد. اگر آن موقعیت تبدیل به گل می شد، دیگر هلند نمی توانست به بازی برگردد. و همان باعث شد تا تیم ما از نظر روحیه خود را ببازد و هلند به بازی برگردد. اگر هلند را در بازی نخست می بردیم دیگر اعتماد به نفس ما خیلی بالا می رفت و نتایج بعدی را کسب نمی کردیم و می توانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم. فوتبال بازی لحظه ها است و همه چیز به یک لحظه بستگی دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فورفورتو،تیم ملی اسپاینا در دو دوره قبلی یورو توانسته است به قهرمانی برسد و امیدوار است برای سومین بار پیاپی قهرمانی را در این رقابت ها در یورو کسب کند. در همین رابطه سسک فابرگاس ادامه داد: در هر بازی و جلسه تمرینی باید چیزی برای اثبات کردن خودتان داشته باشید. الان همه نمی دانند دقیقا چه انتظاری از تیم ملی اسپانیا دارند. جام جهانی قبلی کابوس وار بود و برای همه بازیکنان گران تمام شد ولی ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم شرایط بسیار خوبی در یورو داشته باشیم. بعد از جام جهانی بازیکنان جدید زیادی به تیم ملی اسپانیا دعوت شدند و 6، هفت بازیکن برای اولین بار در این رقابت ها حضور دارند و ترکیب جدیدی را برای تیم ملی اسپانیا شاهد هستیم. اسپانیا را تیمی بسیار خوب و بااستعداد با مربی خیلی خوب می بینم که قصد دارد در یورو 2016 عملکرد خیلی خوبی از خود نشان دهد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین