کد خبر: ۳۷۲۳۲۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷

روایت جالب سرمربی استقلال از بردش مقابل پرسپولیس

علیرضا منصوریان در لیگ پانزدهم و سه هفته مانده به پایان بازی ها توانست پرسپولیس را مقابل ۱۰۰ هزار هوادار این تیم شکست دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
11نیوز نوشت: پرسپولیس سه هفته مانده به پایان لیگ پانزدهم در ورزشگاه آزادی میزبان نفت بود. پرسپولیسی ها که در آن زمان صدرنشین لیگ بودند با برد در این بازی می توانستند قدم بلندی برای کسب قهرمانی بردارند اما علیرضا منصوریان سرمربی استقلالی نفت با یک بازی با برنامه توانست جلو حملات پرسپولیس را بگیرد و در ضدحملات دو گل به شاگردان برانکو بزند.

علی منصور با این برد توانسته بود پرسپولیس را از قهرمانی دور و راه استقلال را برای رسیدن به جام هموار تر کند. گرچه استقلال هم مثل پرسپولیس دستش از جام کوتاه ماند اما علی منصور دینش را به استقلال ادا کرد و محبوبیتش بین هواداران بیشتر از قبل شد. حالا "داش علی" استقلالی ها مرد اول این تیم شده و به مدت سه سال سرمربیگری این تیم را برعهده گرفته است. منصوریان در گفتگوی اختصاصی با ۱۱ نیوز حرف های جالبی از برد مقابل پرسپولیس زد. سرمربی جديد آبی های پایتخت در این مورد گفت: " قبل از بازی پرسپولیس و نفت کمتر کسی فکر می کرد ما با یک سیستم خیلی خوب بتوانیم پرسپولیس را شکست دهیم. کادر فنی ما پرسپولیس را آنالیز کرده بود و با یک سیستم نعلی شکست بازی می کردیم. ما می دانستم هر چه از زمان بازی می گذرد پرسپولیس خسته می شود و می توانیم به آنها ضربه بزنیم."

منصوریان درباره اتفاقات بعد از آن بازی گفت: " ما فکر نمی کردیم تبعات این برد انقدر زیاد باشد. شاید شما باورتان نشود اما از زمان تمام شدن مسابقه تا اینکه به ماشینم برسم نزدیک به ۸۰۰ پیام تبریک داشتم که تا فردای آن روز به ۱۰ هزار پیام رسید. من تازه آن زمان متوجه شدم فضای پرسپولیس و استقلال با همه تیم های متفاوت است که برد و باختش بسیار تبعات دارد."

سرمربی جدید استقلال درباره تجمع هوادارانش مقابل رستوران او گفت:" بعد از بازی شریکم به من زنگ زد و گفت در سه شعبه ما در لاله زار، دردشت و سعادت آباد اتفاق های عجیبی در حال رخ دادن است. هوادارهای استقلال جلو رستوران آمده اند و در حال تشویق هستند. نکته جالب این بود که من چون در رستوران حضور نداشتم هواداران با تابلوی ما عکس می گرفتند."
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
0
1
ايا گل افسايد هم جزء اناليز كادر فني اقاي منصوريان بود؟پرسپوليس براي ٤ يا٦تايي كردن منصوريان در دربي لحظه شماري مي كند
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
0
1
فقط کافیه سه هفته نتیجه نگیری
منتظر این شعار باش
منصوریان حیا کن استقلال رو رها کن
مظلومی تیمش صدرنشین بود وقتی یه باخت داد بیچاره اش کردند
برو عمو دلت خوش
تقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
1
0
ناراحتی پرسپولیسیا از منصوریان حالا حالا ها ادامه داره چون بعد از نه سال میخواستن قهرمان بشن
آخرین باری که قهرمان شدن یا خیلیاشون به دنیا نیومده بودن یا هنوز به سن درک فوتبال نرسیده بودن
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
0
1
دربی همدیگر میبینیم وقتی اولین دربی تو باختی اون وقت مصاحبت خوندن داره
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین