کد خبر: ۳۷۲۶۴۴
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹

دردسرهای ادامه دار کاپیتان جک اسپارو/امبر هرد از دوست جانی دپ هم شکایت کرد

امبر هرد از دوست جانی دپ هم شکایت کرد و او را به تهمت و افترا زدن متهم کرد.
آفتاب‌‌نیوز : داگ استنهوپ کمدین آمریکایی و دوست صمیمی جانی دپ،  امبر هرد را به اخاذی از این بازیگر متهم کرده است. این موضوع باعث شد که هر با ارائه دادخواستی به دادگاه از استنهوپ به جرم تهمت و افترا زدن شکایت کرد.

به گزارش خبرآنلاین، یک روز پس از آن که هرد همسرش را به ضرب و جرح متهم کرد، استنهوپ در وب‌سایت «The Wrap» مطلبی با این تیتر نوشت : «امبر هرد، آنچه که من می‌دانم.» استنهوپ در این یادداشت هرد را متهم کرد که برای اخاذی از جانی دپ به دروغ‌پردازی روی‌ آورده است.

امبر هرد در شکایت‌نامه خود با درخواست اشد مجازات از هیئت منصفه اعلام کرده است که غرامت دریافتی را به کارهای خیریه برای مبارزه با خشونت خانگی اهدا خواهد کرد.

البته هرد در شکایت‌نامه تازه خود اتهامات جدیدی را نیز علیه دپ مطرح کرد. او دپ را فردی معتاد به مواد مخدر و الکل توصیف کرد و اعلام کرد که اعتیاد او در چند سال اخیر روند افزایشی داشته است. این بازیگر این بار جانی دپ را متهم کرده  که بارها او را کتک زده، اشیاء متفاوتی را به سوی پرتاب کرده است و حتی گردنش را فشار داده تا او را خفه کند.

هرد ادعا می‌کند که در زندگی مشترک خود بارها به جانی دپ فرصت داده است که رفتار خود را تغییر دهد اما وقتی به این نتیجه رسید که بازیگر «دزدان دریایی کارائیب» رفتارش را تغییر نمی‌دهد، از ترس جانش تقاضای طلاق کرد.

منبع: گاردین / 4 ژوئن
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین