کد خبر: ۳۷۲۶۵۶
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵

پیرمرد 65 ساله پس از سقوط از کوه نجات پیدا کرد

پیرمرد 65 ساله کاشمری که از ارتفاعات کوه‌های شمالی کاشمر سقوط کرده بود، با تلاش نیروهای هلال احمر، آتش نشانی و اورژانس 115 نجات پیدا کرد.
آفتاب‌‌نیوز : رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کاشمر در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که این حادثه که عصر روز گذشته از طریق تلفن به اورژانس 115 و سپس با تلفن 125 مبنی بر سقوط فردی از ارتفاعات واقع در جاده کاشمر به ریوش اعلام شد، گفت: بلافاصله گروه امداد کوهستان آتش نشانی به محل اعزام و مراتب جهت اعزام نیروهای کمکی با تلفن 112 هلال احمر اعلام شد.

رضا بوژمهرانی با اشاره به این که اورژانس 115 اولین گروه حاضر در محل بودند و سپس هلال احمر و امداد کوهستان آتش‌نشانی به محل رسیدند، عنوان کرد: نیروهای اورژانس مجروحی را که خود را به حاشیه جاده رسانده بود به بیمارستان منتقل و گروه مشترک امداد و نجات آتش نشانی و هلال احمر عملیات نجات را آغاز کردند.

در ادامه رئیس جمعیت هلال احمر کاشمر در خصوص این حادثه گفت: تیم امداد و نجات با پیمایش حدود 40 دقیقه در مسیر دره مسجد به فرد مصدوم رسیدند و پس از انجام اقدامات اولیه توسط اورژانس و تثبیت مصدوم، فرد حادثه دیده توسط تیم امداد و نجات کوهستان به حاشیه جاده و محل استقرار آمبولانس منتقل و سپس جهت مداوا به بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) کاشمر اعزام شد.

علیرضا معین‌زاده از شهروندان خواست در هنگام عزیمت به کوه تجهیزات و کفش مناسب به همراه داشته باشند و با برنامه قبلی و رعایت نکات ایمنی در کوه اقدام به پیمایش و حرکت کنند و از انجام هر گونه اقدامی که احتمال بروز حادثه و ریسک دارد پرهیز کنند.

وی با تقدیر از همراهی و همکاری عوامل مرکز فوریت‌های پزشکی، آتش‌نشانی و نیروی انتظامی در این عملیات بیان کرد: این حادثه دو مصدوم داشته است که همسر فرد حادثه‌دیده علی‌رغم مصدومیت خود را به حاشیه جاده رسانده و خبر سقوط را به مرکز فوریت‌های پزشکی اعلام کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین