کد خبر: ۳۷۲۷۷
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۸۴ - ۲۲:۲۸
امام جمعه اصفهان :

کارمندان بد حجاب بايد از ادارات اخراج شوند.

طبق آمار، ‪ ۸۵‬درصد مردم اصفهان دغدغه ديني دارند
آفتاب‌‌نیوز : آيت الله "سيد يوسف طباطبايي نژاد" در جلسه كارگروه پوشش اسلامي استان اصفهان افزود: كارگروههاي پوشش اسلامي بايد با در نظرگرفتن شئونات اسلامي و موقعيت وحساسيت كاري ادارات ، لباس بارنگ متعارف و غيرزننده ، مناسب با آن اداره يا ارگان تهيه كنند و دراختيار آنان قرار دهند.
به گزارش روزشنبه روابط عمومي دفترامام جمعه اصفهان،وي گفت: همانطوريكه بايد به قوانين كشور احترام گذاشت بايد به قوانين دين نيز احترام بگذاريم در حاليكه حجاب نيز جزئي از قوانين دين و كشور است.
امام جمعه افزود: بايد همانگونه كه با متخلفين قانون مقابله مي‌شود با كساني كه حجاب و قوانين دين را رعايت نمي‌كنند مقابله كرد اما به گونه‌يي كه آنها از كار خود شرمنده و با گرفتن آگاهي به اختيار، قوانين را اجرا كنند.
وي يادآور شد: سازمانها و ارگانها ضمن كنترل كارمندان جهت رعايت شئونات اسلامي و مقابله با پوشش تنگ و كوتاه بايد در صورتيكه متوجه عدم رعايت آن توسط كارمند در خارج از اداره شوند آن را توبيخ كرده و بدينوسيله سطح جامعه را نيز كنترل كنند.
آيت الله طباطبايي نژاد بر جلوگيري ازفروش لباسهاي مبتذل در فروشگاههاي سطح شهر تاكيد كرد و گفت: مقابله با بي‌حجابي و فرهنگ‌سازي جهت مساله حجاب را همه مردم مي‌پسندند و حمايت مي‌كنند.
وي با اشاره به اينكه طبق آمار، ‪ ۸۵‬درصد مردم اصفهان دغدغه ديني دارند (ايشان قبلا آمار داده بودند که 74 درصد دختران ايرانی باكره به خانه بخت نمی روند ) گفت: توجه به آمار و تعدد اديان مختلف در اصفهان از جمله مسيحي و يهودي نشانگر اين است كه اكثر مردم از بي‌حجابي و فساد ناراحت هستند و معدودي از شهروندان با رعايت نكردن حجاب، چهره شهر را زشت و نامناسب كرده‌اند.
نماينده ولي فقيه در استان افزود: مردم و مسوولان با فرهنگ‌سازي مناسب و صحيح بطوريكه به آنان بي‌احترامي نشود مي‌توانند آنها را نيز از وجوب حجاب و دلايل آن مطلع كنند و بفهمانند كه حجاب نشانگر عفت و پاكدامني زن و غيرت خانواده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین