کد خبر: ۳۷۲۸۳۵
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲

دزد حرفه ای 3خودرو بنز و ب.ام.و را به بهانه دور زدن برای خرید، سرقت کرد

چندی قبل مردی به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحیه پنج تهران رفت و با تسلیم شکایتی گفت: «برای فروش خودروی گرانقیمتم در روزنامه آگهی داده بودم. روز بعد مرد ناشناسی با من تماس گرفت و پس از توافق بر سر قیمت قرار ملاقات گذاشتیم اما او اصرار کرد که مدارک خودرو را نیز همراه داشته باشم تا چنانچه در همان جلسه به توافق رسیدیم قرارداد فروش را تنظیم کنیم.»
آفتاب‌‌نیوز : چندی قبل مردی به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحیه پنج تهران رفت و با تسلیم شکایتی گفت: «برای فروش خودروی گرانقیمتم در روزنامه آگهی داده بودم. روز بعد مرد ناشناسی با من تماس گرفت و پس از توافق بر سر قیمت قرار ملاقات گذاشتیم اما او اصرار کرد که مدارک خودرو را نیز همراه داشته باشم تا چنانچه در همان جلسه به توافق رسیدیم قرارداد فروش را تنظیم کنیم.»

به گزارش ایران، مالباخته افزود: با خریدار در محدوده سعادت‌آباد قرار ملاقات گذاشتم. او جوانی در حدود 25 ساله با ظاهری شیک و آراسته بود. موقع قرار نیز از من خواست برای اطمینان از سالم بودن خودرو کمی با آن رانندگی کند. اما به محض نشستن پشت فرمان‌قبل از اینکه من هم سوار شوم از آنجا گریخت. این درحالی بود که تمام مدارک خودم و خودرو داخل داشبورد قرار داشت. پس از اعلام این شکایت موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس تهران بزرگ قرار گرفت.

در ادامه کارآگاهان دریافتند خودروی گرانقیمت دیگری نیز در محله نیاوران با همین شیوه سرقت شده است.

بدین‌ترتیب تلاش برای شناسایی متهم آغاز شد تا اینکه هفته گذشته کارآگاهان متهم را سوار بر یک خودروی مسروقه شناسایی و دستگیر کردند. حسین – 25 ساله – پس از انتقال به پایگاه دوم پلیس آگاهی از سوی مالباخته شناسایی شد.

وی تاکنون به سرقت سه خودروی بنز و بی‌‌ام‌و گرانقیمت اعتراف کرده است.سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی مقام قضایی خودروهای مسروقه به صاحبان‌شان تحویل شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین