کد خبر: ۳۷۳۲۶۴
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸

پیروزی باشگاه سپاهان در پرونده برونو سزار

دادگاه ورزشی CAS در پرونده برونو سزار حق را به باشگاه فولاد مبارکه سپاهان داد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، باشگاه فولاد سپاهان با پيگيري حقوقي و اعتراض به راي اتاق حل اختلاف فيفا در خصوص پرونده ميان برونو سزار باشگاه النصر و كلرادو به دادگاه داوري ورزش CAS اولین موفقيت حقوق ورزشي در مقام تجديدنظرخواهي از حكمي عليه يك باشگاه ايراني را بدست آورد.

به موجب اين حكم دادگاه داوري ورزشي ضمن نقض راي فيفا، برونو سزار و باشگاه كلرادو برزیل را به جهت فسخ بدون دليل و زود هنگام مسئول شناخت و فيفا رو ملزم كرد راي جديدي صادر نمايد كه در آن علاوه بر مبلغ ١٦٥٠٠٠ دلار بايد مبلغي نيز به عنوان خسارت يا حتي محروميت ورزشي براي بازيكن و باشگاه النصر در نظر بگيرد .

تمامي هزينه هاي دادرسي نيز بايد توسط بازيكن و باشگاه كلرادو برزیل پرداخت شود.

در اين پرونده آرش نجفي وكيل حقوقي ورزشي و محمد جازان مدير حقوقي باشگاه تلاشهای لازم را به عمل آوردند و در جلسه رسيدگي نهایی در مقابل وکلای برزیلی و انگلیسی برونو سزار و باشگاه النصر موفقیت لازم را به دست آوردند.

پيش از اين در اين رابطه باشگاه سپاهان بابت فسخ غيرموجه و مطالبه خسارت به فيفا شكايت كرده بود كه همانند اكثر دفعات فيفا بدون توجه كافي به دلايل و مدارك باشگاهt نه تنها شكايت را مردود اعلام كرده بود بلكه سپاهان را نيز به پرداخت ٢٥٠٠٠ دلار به نفع بازيكن محكوم كرده بود. اما در نهایت دادگاه ورزشی CAS حق را به سپاهان داد و برونو سزار و باشگاه برزیلی را محکوم کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین