کد خبر: ۳۷۳۴۷
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۸۴ - ۱۱:۵۸
مشاور علي كريمي اعلام كرد:

هوينس و ماگات روي كريمي حساب باز كرده اند

آفتاب‌‌نیوز : وي در اين مورد گفت: اولي هوينس و فيلكس ماگات هم در صحبت هاي خود در تهران به اين نكته اشاره كردند كه طبق قرار قبلي اگر كريمي تعداد بازي هاي لازم را انجام دهد، قراردادش تمديد خواهد شد .
اين امر با توجه به اينكه تعداد بازي هايي كه او در اين فصل براي بايرن بازي كرده بسيار نزديك به آن چيزي است كه قبلاً ذكر شده بود، لذا اين اتفاق رخ خواهد داد.
مشاور علي كريمي ادامه داد: بايرني ها هم مرد شماره هشت خود را در آن چند مسابقه، به بازي خواهند گرفت تا قرارداد به صورت خودكار تمديد شود. آنها فقط اين بازيكن را براي يك فصل نمي خواهند و حساب بيشتري روي او باز كرده اند.
وي با اشاره به اين مساله كه مونيخي ها از شرايط ميزباني ايراني ها بسيار رضايت داشتند، اظهار داشت: نظم و انضباط استاديوم و وضعيت خوبي كه به هنگام ورود كاروان بايرن به تهران فراهم شده بود، كاملاً رضايت آنها را جلب كرده بود و از ميهمان نوازي و برخورد تماشاگران ايراني هم خيلي راضي بودند و فقط اظهار تاسف مي كردند كه چرا ورزشگاه كاملاً پر نشده است.
فاضلي در پايان يادآور شد كه اخبار مربوط به دعوت از باشگاه پرسپوليس براي حضور در مونيخ در فصل تابستان براي انجام مسابقه دوستانه با بايرن صحت ندارد و هرگز در اين مورد در زمان اقامت اين تيم در تهران صحبت نشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین