کد خبر: ۳۷۳۸۲
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۸۴ - ۱۲:۵۱

افتتاح چهار سالن سینمائی همزمان با جشنواره

آفتاب‌‌نیوز : علي قيس مدير عامل شركت خدمات سينمايي تماشا و مدير سينما «كانون قدس» ضمن اعلام مطلب فوق اظهارداشت: با توجه به محدوديت سينماهاي كشور به خصوص مناطق پرجمعيت از چندي پيش در تلاش هستيم ساخت چهار سالن نمايش را به اتمام برسانيم و اميدواريم در هفته‌هاي آينده آنها را بتوانيم به بهره‌برداري برسانيم. 

وي با اشاره به اين مطلب كه ظرفيت صندلي‌هاي اين چهار سينما«1380» نفر است، تصريح كرد: اين چهار سينما درجه ممتاز و در مناطق كرج و شهرري مورد استفاده مردم قرار خواهد گرفت.
مدير عامل شركت سينمايي تماشا، در توضيح مطلب فوق افزود: اين چهار سينما درجه ممتاز هستند و به ترتيب ظرفيت صندلي «يك سينما در سرآسياب مارليك كرج با عنوان «دنياي قشنگ» و ظرفيت 500 صندلي»« يك سالن نمايش در فرديس كرج، فلكه پنجم با ظرفيت 380 صندلي»« يك سينما در شهرري با نام «كانون سميه» با ظرفيت 300 صندلي»« و سينماي آخر در منطقه كرج، فرهنگسراي گلستان با ظرفيت 200 صندلي» به بهره‌برداري خواهند رسيد. 

اين مدير سينما يادآور شد: اين چهار سينما با اجازه صاحبان ملك آنها و با بهترين وسايل و امكانات رفاهي تجهيز خواهند شد.
علي قيس با بيان اينكه مناطق مختلفي در كشورمان هستند كه با محدوديت سالن نمايش و مراكز فرهنگي مواجه هستند، خاطرنشان كرد: شركت خدمات سينمايي تماشا سعي كرده است از تمام امكانات خودش در جهت خدمت‌رساني به فرهنگ كشور نهايت استفاده را بكند. 

مدير سينما «كانون قدس» در پايان با اشاره به ظرفيت محدود تنها سينماي منطقه شهرك غرب نيز اظهار داشت: منطقه شهرك غرب بيش از 500 هزار نفر جمعيت دارد و اين در حالي است كه تنها سينماي اين منطقه 120 نفر ظرفيت صندلي دارد. بنابراين در تلاش هستيم ظرفيت و صندلي‌هاي اين سينما را هم افزايش بدهيم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین