کد خبر: ۳۷۴۰۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳

سخنان عجیب علم الهدی در تضاد با بیانات اخیر رهبری

نمی توان سخن از ولایتمداری زد و در جاهایی که سخن رهبری مطابق میل سیاسی نبود، آن را کلاً نادیده گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
عصر ایران نوشت: آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه این هفته مشهد درباره عملکرد دولت راجع به اقتصاد  مقاومتی گفت: «سه سال است مقام معظم رهبری می‌گویند اقتصاد مقاومتی اما یک قدم برنداشته‌ نشده است.»سخنان عجیب علم الهدی در تضاد با بیانات اخیر رهبری

این سخنان در حالی از سوی خطیب جمعه مشهد مطرح می‌شود که مقام معظم رهبری 8 روز پیش در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره) درباره عملکرد دولت در زمینه اقتصاد مقاومتی فرمودند:

«استقلال اقتصادی تنها با اقتصاد مقاومتی به‌دست می‌آید؛ که امسال ما گفتیم"اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل"؛ خوشبختانه دولت محترم، اقدام و عمل را شروع کردند و طبق گزارشی که به من دادند، کارهای خوبی انجام گرفته است»

تناقض آشکار سخنان امام جمعه مشهد در مورد کم کاری دولت در اقتصاد مقاومتی با سخنان مقام معظم رهبری جالب است که رهبرمعظم انقلاب از عملکرد دولت در زمینه اقتصاد مقاومتی ابراز خوشبختی می کنند اما امام جمعه مشهد می‌گوید که دولت در سه سال گذشته هیچ کاری نکرده است!

به نظر می رسد وقت آن است که حب و بغض های شخصی یا سیاسی و جناحی کنار گذاشته شود و الا نمی توان سخن از ولایتمداری زد و در جاهایی که سخن رهبری مطابق میل سیاسی نبود، آن را کلاً نادیده گرفت.

این برای امام جمعه ای که باید مظهر تقوا باشد،هرگز زیبنده نیست که از تریبون نماز جمعه و در قامت نماینده ولی فقیه، سخنانی را بگوید که در تضاد کامل با مواضع رهبری است.

در پایان توجه جناب علم الهدی را به این سخنان مقام معظم رهبری در سخنان خود در 14 خرداد جلب می کنیم که در واکنش به شعارهای بخشی از جمعیت علیه دولت به نکته مهم برهم نزدن اتحاد دولت و ملت اشاره و تصریح کردند:«توجه کنید، توجه کنید! توصیه‌ سوم را توجه کنید، آن‌وقت یک‌قدری در بعضی از این شعارها ممکن است تجدیدنظر کنید اتحاد دولت و ملت را به هم نزنید. ممکن است شما از یک دولتی خوشت بیاید، از یک دولت دیگری خوشت نیاید، نگذارید احساسات شخصی یا احساسات جناحی بر منطق غلبه کند. منطق این است که وقتی دشمن از دور نگاه می‌کند، احساس کند که این‌جا یکپارچه است، احساس یکپارچگی بکند. اینکه حرف‌هایی زده شود که از آن حرف‌ها دوجریانی و دوجهتی و تخاصم و دوقطبی‌گری در داخل ملت یا در مجموعه‌ نظام استفاده شود، به ضرر کشور است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
مجید
|
UNITED STATES
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
0
0
جنبه ندارد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین