کد خبر: ۳۷۴۰۳۸
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸

قهرمان پیشین بوکس ایران و آسیا درگذشت

علی عباسی مشهور به علوش، قهرمان بوکس ایران و آسیا، مربی و پیشکسوت ورزش آذربایجان شرقی روز شنبه در تبریز دار فانی را وداع گفت.
آفتاب‌‌نیوز :
عباسی که در بازی های آسیایی سال 1974 تهران مربیگری تیم ملی بوکس ایران را بر عهده داشت، سحرگاه امروز به دلیل ایست قلبی در منزل شخصی اش، جان به جان آفرین تسلیم کرد.قهرمان پیشین بوکس ایران و آسیا درگذشت

این پیشکسوت فقید ورزش ایران، متولد سال 1319 در تبریز بود و در دهه 40 شمسی قهرمان ایران و آسیا شد و چندین سال مربیگری تیم های مختلف بوکس آذربایجان شرقی و تبریز را بر عهده داشت.

علی عباسی نخستین مدال‌آور آسیایی برای تبریز بود که در بازی‌های آسیایی 1966 بانکوک تایلند مدال برنز این رقابت‌ها را در رشته بوکس و وزن 81 کیلوگرم کسب کرد و یک سال بعد در رقابت های قهرمانی آسیا در سریلانکا در همین وزن صاحب مدال طلا شد. 

به گزارش ایرنا، از این ورزشکار فقید کشورمان، دو فرزند پسر و یک دختر به یادگار مانده است که 'شهاب عباسی'، هنرمند سرشناس تلویزیون کشورمان یکی از آنهاست. مراسم تشییع جنازه این قهرمان و پیشکسوت ارزنده ورزش کشور و تبریز فردا / یکشنبه / 23 خرداد از ساعت یازده و 30 دقیقه در آرامستان وادی رحمت تبریز برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم شام غریبان آن مرحوم از ساعت 15 الی 19 در مسجد نبی اکرم (ص) واقع در زعفرانیه - میرداماد روبروی خیابان محراب منعقد خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا این ضایعه را به خانواده مرحوم عباسی و جامعه ورزش کشور و آذربایجان شرقی تسلیت می گوید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین