کد خبر: ۳۷۴۱۷۷
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۳

برلوسکونی برای نجات از مرگ زیر تیغ جراحی

نخست وزیر سابق ایتالیا که چهار دوره زمام امور دولت این کشور را در دست داشت، روز سه شنبه زیر تیغ جراحی قرار خواهد گرفت.
آفتاب‌‌نیوز : پس از بستری شدن «سیلویو برلوسکونی» در بیمارستان در هفته جاری به دلیل مشکل قلبی، پزشک وی تایید کرد نخست وزیر سابق ایتالیا که چهار دوره زمام امور دولت این کشور را در دست داشت، روز سه شنبه زیر تیغ جراحی قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز، یک سخنگوی بیمارستان «سان رافائل» میلان که در آن دریچه آئورت قلب این رهبر 79 ساله ایتالیا جراحی خواهد شد، این اظهار نظر 'آلبرتو زانگریلو' پزشک شخصی برلوسکونی را تایید کرد.

برلوسکونی روز جمعه در پیامی در صفحه فیس بوک خود گفته بود که حزب فورزای ایتالیا در غیاب وی کاملا قادر به انجام وظیفه تا پیش از رای گیری در دور دوم انتخابات شهرداری ها در نوزدهم ژوئن است.
نخست وزیر سابق ایتالیا دوشنبه گذشته به دلیل آنچه که پزشکان نارسایی قلبی خواندند، در بیمارستان بستری شد.

پزشک شخصی برلوسکونی روز پنجشنبه با بیان این که او در خطر مرگ قرار دارد، گفته بود: وی در شرایط واقعا خطرناک و نگران کننده بسر می برد و خودش این موضوع را می داند؛ برای مردی که قصد دارد 130 سال زندگی کند این یک وضعیت ناخوشایند است.

'زانگریلو' با اشاره به این که برلوسکونی پس از تشخیص پزشکی شجاعت و عزم و اراده زیادی از خود نشان داده و به ما کاملا اعتماد کرده است، افزود: وی قاعدتا باید ظرف یک ماه بهبودی کامل خود را باز یابد.'
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین