کد خبر: ۳۷۴۲۴۹
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹

انتشار مکالمات دخئا،گلر متهم به رسوایی اخلاقی!

رسانه های اسپانیایی مکالمات دخئا در واتساپ را منتشر کرده اند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روزنامه خبر ورزشی، روزنامه ال كنفدنسيال تصويري از مكالمات داويد دخئا با يكي از افراد ناشناس منتشر كرده كه در اين مكالمات، دخئا به مخاطبش گفته كه اين او نبوده كه در هتل مذكور حضور داشته و يادآوري كرده كه مونيان در هتل بوده. البته خود دخئا كمي بعد اين را تكذيب كرد.

قوانين يوفا: جايگزين بي‌جايگزين

با مروري بر قوانين متوجه مي‌شويم در صورتي كه داويد دخئا، از اردوي تيم ملي اسپانيا جدا شود، دل‌بوسكه نمي‌تواند بازيكني را جانشين او كند. طبق قانون 03/44 رقابت‌هاي يورو، «در صورتي كه بازيكن دعوت شده به اردوي تيم قبل از اولين بازي تيمش در تورنمنت، دچار بيماري و مصدوميت شود، تنها به شرطي مي‌توان‌ فرد ديگري را جايگزين او نمود كه پزشك كميته پزشكي يوفا و دكتر تيم هر دو تأييد كنند كه مصدوميت يا بيماري او آنقدر جدي است كه مانع از همكاري اين بازيكن خواهد شد. تنها در اين صورت است كه سرمربي تيم مي‌تواند بازيكن ديگري را به جمع 23 بازيكنش دعوت كرده و جايگزين اين بازيكن بيمار يا مصدوم نمايد.»

دخئا: همه اينها دروغ است
بعد از انتشار اين گزارش جنجالي، داويد دخئا در كنفرانسي خبري در اردوي تيمش در فرانسه شركت كرد و در اين باره توضيحاتي را ارائه كرد: «اول بايد بگويم كه خودم واقعاً از اين خبر تعجب كرده‌ام و آن را تكذيب مي‌كنم. اين دروغ است و بس. اينقدرت را دارم كه در تيم ملي بمانم. با حمايت هم‌تيمي‌هايم انگيزه‌هاي زيادي براي شروع يورو دارم. اين خبرها كذب است و من اين پرونده را دست وكلايم مي‌سپارم. در كمال آرامشم‌؛ كمتر چيزي مرا عصبي مي‌كند‌؛ چه برسد به مطلبي كه صحت ندارد. وقتي چنين خبري به من دادند، داشتم پلي‌استيشن بازي مي‌كردم. اول با خانواده‌ام تماس گرفتم تا بدانند اين ماجرا صحت ندارد. من خودم مي‌دانم كه در زندگي‌ام چه كارها كرده‌ام. در مورد آقاي توربه هم بايد بگويم نمي‌دانم اين حرف‌ها از كجا آمده. گويا عده‌اي در حال تلاش براي خراب كردن وجهه افراد هستند»

تكذيبيه ايسكو: اين اشتباه خيلي بزرگي است

ايسكو، ستاره جوان باشگاه رئال و تيم ملي اسپانيا با اشاره به گزارش منتشره در روزنامه ال كنفدنسيال، به تكذيب اين مطالب پرداخته و در صفحه توئيترش نوشت: «در ساعات اخير نام من در برخي گزارش‌ها منتشر شده‌ اما مي‌خواهم قاطعانه اعلام كنم كه هرگونه گزارشي در اين باره با نام من صحت ندارد. اين كارها، اقداماتي هستند كه اصلاً از آنها سردرنمي‌آورم و هيچ وقت اطلاعاتي در اين باره نداشته‌ام. از همين‌رو از وكلايم خواستم تمام اقدامات قانوني كه صلاح مي‌دانند را انجام دهند. مي‌خواهم كاملاً روشن شود كه استفاده از نام من در اين موارد، اشتباهي بزرگ و يك بي‌انصافي عظيم است.»

مونيان: اين اخبار غلط هستند

ايكر مونيان، ديگر بازيكني كه نامش در اين گزارش درج شده هم در توئيترش در اين باره توضيحاتي داد: «در مورد قرار گرفتن نام من در اين گزارش، مي‌خواهم شفاف بگويم كه 1-اين اقداماتي كه به ما نسبت داده شده صحت ندارد. 2- در روزهاي آتي براي دفاع از‌ شأن خودم، بيانيه‌اي خواهم داد و 3- اميدوارم كه همه طرفداراني كه مرا تشويق مي‌كنند، در اين لحظات به من اعتماد داشته باشند.»

حرف زدن سايرين ممنوع

قبل از كنفرانس خبري دخئا، كنفرانس خبري آدوريس و بيرين برگزار شد ولي مسئولان فدراسيون فوتبال اسپانيا به اين بازيكنان گفته بودند كه نبايد در اين باره صحبت كنند و از همين‌رو سخنگوي فدراسيون به خبرنگاران گفت: «اين دو بازيكن در مورد اين سوژه صحبت نخواهند كرد.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین