کد خبر: ۳۷۴۲۷۴
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰

مامور قلابی در خانه مجردی‌ دستگیر شد

خلافکار سابقه دار که با جعل احکام دادگستری اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد، توسط پلیس پایتخت شناسایی و دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز : در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی به کلانتری 125 یوسف آباد مبنی بر جعل عنوان و کلاهبرداری توسط شخصی به هویت "جابر" پرونده ای در این رابطه تشکیل و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران تخصصی  این یگان قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ماموران در خلال تحقیقات پلیسی دریافتند متهم ضمن جعل احکام نظامی و انتظامی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کند به همین منظور نتیجه تحقیقات به مقام قضایی ارجاع شد و دستور دستگیری متهم از سوی بازپرس داسرای ناحیه 2 تهران صار شد.

در ادامه  ماموران اقدامات خود را آغاز و پس از 3 ماه کار اطلاعاتی و اقدامات فنی و پلیسی در نهایت مخفیگاه متهم که یک  منزل مجردی بود را در محدوده خیابان ایران زمین شناسائی و پس از اخذ دستورات لازم از بازپرس پرونده  پس از ورود به منزل متهم را دستگیر کردند.

 سرهنگ رحمان نعمتی، سرکلانتر سوم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پس از بازرسی از محل اختفا متهم (منزل مجردی) مدارک جعلی شامل تعدادی احکام قضائی،نظامی و انتظامی و چندین قطعه کارت شناسایی جعلی کشف شد که در این رابطه از متهم  سابقه دار  تحقیق شد که به جرائم خود مبنی بر جعل عنوان و کلاهبرداری از شهروندان تحت پوشش وکیل پایه یک دادگستری و همچنین مامور ناجا معترف شد.

 سرکلانتر سوم پلیس پایتخت  خاطر نشان کرد: پرونده متهم جهت تحقیقات تکمیلی و کشف سایر جرایم و همچنین شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین