کد خبر: ۳۷۴۷۲۰
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۳

ایتالیا 2 - بلژیک صفر / شروع خوب لاجوردی پوشان در یورو

ایتالیا توانست با برتری 2 بر صفر برابر بلژیک شروع خوبی در یورو داشته باشد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، در یکی از حساس ترین دیدارهای مرحله گروهی جام ملت های اروپا دو تیم ایتالیا و بلژیک با قضاوت مارک کلاتنبرگ از انگلیس برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری 2 بر صفر ایتالیا به پایان رسید. بازی با برتری نسبی ایتالیایی ها شروع شد . تحرک خوب ادر در زمین بلژیک باعث شد تا چند موقعیت نصفه و نیمه نصیب ایتالیایی های سفید پوش شود که ثمری نداشت.

اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه 9 بود که شوت سنگین ناینگولان را بوفون دفع کرد. در ادامه این ایتالیایی ها بودند که با پرس سنگین اجازه ندادند تا هازارد و دیبروینه زیاد  صاحب توپ شوند. با این حال در دقیقه 32 اشتباه خط دفاع بلژیک باعث شد تا جیاچرینی از فرصت استفاده کند و دروازه بلژیک را باز کند.

دو دقیقه بعد هم گراتزیانو پله می توانست در نقش گلزن ظاهر شود که موقعیت او نیز از دست رفت. در این صحنه تعلل کورتوا نزدیک بود گل دوم نیز برای ایتالیا ثبت شود.

در نهایت ایتالیا در اواخر مسابقه هم می توانست روی همکاری ادر و پله به گل برسد که این طور نشد تا نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر ایتالیا به پایان برسد.

در نیمه دوم شیاطین سرخ فوتبال اروپا سراپا حمله شدند تا گل خورده را جبران کنند. در دقیقه 53 خطرناک ترین موقعیت بازی را لوکاکو از دست داد. همکاری هازارد با دی بروینه باعث شد تا لوکاکو با دروازه تک به تک شود و توپ او با اختلاف کمی از کنار دروزاه به بیرون رفت. لحظاتی بعد در سمت دیگر زمین، ضربه سر پله با واکنش عالی کورتوا دفع شد. در دقیقه 58 ماتیا دی شیلیو به جای متیو دارمیان به بازی آمد. در دقیقه 62 بلژیک هم اولین تعویض خود را انجام داد و مرتنز به جای ناینگولان به بازی آمد.

دو دقیقه بعد شوت هازارد را بوفون مهار کرد تا این فرصت هم از دست برود.

ایتالیا روی ضدحمله چشم دوخته بود تا خیال خود را بابت برد راحت کند و بلژیک نیز به دنبال این بود تا گل تساوی را وارد دروازه ایتالیا کند که موفق نبود.

در اواخر بازی اوریگی نیز برای بلژیک به میدان امد تا این تیم هجومی تر از قبل شود. او یک موقعیت هم در دقیقه 82 ازدست داد که ضربه سر او به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

یک موقعیت خوب را نیز ایتالیا در دقیقه 84 از دست داد که با درخشش کورتوا همراه بود تا ایموبیله تازه وارد نتواند گلزنی کند.

در اواخر مسابقه نوبت به گراتزیانو پله رسید تا روی غفلت بازیکنان بلژیک گل دوم را نیز به ثمر برساند تا ایتالیا این دیدار را با برد به پایان برسند.

 به این ترتیب تا این دیدار با برتری 2 بر صفر ایتالیا به پایان برسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین