کد خبر: ۳۷۴۷۳۶
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱
جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌و‌گو با «آفتاب»:

فراکسیون اعتدال با تقاضای اولیه 50 نماینده آغاز به‌کار خواهد کرد

یک نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه فراکسیون اعتدال به‌زودی تشکیل خواهد شد، به خبرنگار «آفتاب» گفت: تشکیل فراکسیون اعتدال در صحن علنی مجلس باعث خواهد شد که جریان حامی دولت و اعتدالی مجلس هماهنگی بیشتری داشته باشند. بنابراین می‌توان ایجاد چنین فراکسیونی را در جهت تقویت جریان اعتدالی مجلس برشمرد به ویژه آنکه بخش قابل توجهی از اعضای فراکسیون اعتدال مربوط به فراکسیون ولایت خواهند شد و در ساختار این فراکسیون در آینده بی تاثیر نیست.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌و‌گو با «آفتاب» موضوع تشکیل فراکسیون اعتدال در مجلس دهم را قطعی دانست فراکسیون اعتدال با تقاضای اولیه 50 نماینده آغاز به کار خواهد کردو گفت‌: این فراکسیون با ظرفیتی قریب به بیش از  نفر متقاضی داشته که عموم این افراد‌، نمایندگانی هستند که خط مشی مستقل داشته و با تشکیل این فراکسیون بنا دارند تا با دیدگاه مبتنی بر اعتدال در تصمیمات صحن علنی مجلس اقدام کنند.

به گزارش آفتاب، این نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی همچنین در واکنش به برخی شایعات مبنی بر آنکه فراکسیون اعتدال در اعتراض با فراکسیون امید در مجلس شکل خواهد گرفت، گفت: بخش عمده‌ای از اعضای این فراکسیون خروجی های فراکسیون ولایت هستند و برخلاف آنچه مطرح شده دیدگاه این فراکسیون و اعضای آن بیشتر به فراکسیون امید نزدیک است.

به گفته او، تشکیل فراکسیون اعتدال در صحن علنی مجلس باعث خواهد شد که جریان حامی دولت و اعتدالی مجلس هماهنگی بیشتری داشته باشند. بنابراین می‌توان ایجاد چنین فراکسیونی را در جهت تقویت جریان اعتدالی مجلس برشمرد به ویژه آنکه بخش قابل توجهی از اعضای فراکسیون اعتدال مربوط به فراکسیون ولایت خواهند شد و در ساختار این فراکسیون در آینده بی‌تاثیر نیست.
این عضو لیست انتخاباتی امید در پایان خاطرنشان کرد‌: فراکسیون اعتدال به شکلی ادامه همان فراکسیون رهروان ولایت در دوره قبلی مجلس است و عموما اعضای آن را همان اعضا تشکیل می‌دهند البته هنوز تصمیمی برای تعیین اعضای هیات رییسه این فراکسیون صورت نگرفته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین